Ga naar inhoud
  • 0

Accu loopt leeg


klotskop

Vraag

Ik heb regelmatig mijn accu leeg terwijl ik denk dat er niets aan is gebleven. De frequentie is zo opgelopen dat hij na een dag leeg is (11,4 volt). Er zit een nieuwe accu in. Wanneer ik hem met en druppelaar op laadt lijkt het alsof de startmotor moeizaam op gang komt en blijft de auto ook niet stationair draaien. Soms gaat het ook een paar dagen goed maar helaas wordt ik regelmatig verrast. Iemand een idee? BVD John

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk meten op de accu wat het verbruik is en dan de zekeringen trekken om te kijken wanneer het sluimerverbruik weg is.

Dan weet je in welke groep je moet moet zoeken.

 

Kan de confortmodule hierin geen bekende zijn? (water onder de mat?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vanavond met een vriend de stroom gemeten die in stilstand verbruikt wordt en dat is 0.2A Alle lampjes uit geschakeld. Het is vreemd dat als je de meter aansluit hij 2A verbruik aangeeft en dan terug loopt naar 0,2 A

We hebben geen idee of dat veel is.

Wanneer de accu vol is meet hij 12,65 volt en als ik de auto niet meer gestart krijg is het 11,4 volt, de radio is dan ook zijn geheugen kwijt.

Bijladen doet hij als de motor loopt 14.4Volt maar hij loopt niet stationair en slaat steeds af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden