Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 & Touch Adapter


emre001

Vraag

Beste mensen,

 

Gister heb ik een RNS 510 F laten inbouwen, alleen kan ik mijn iPhone 4S niet op de RNS te zien krijgen. Mijn telefoon verbind wel gewoon met de Touch adapter dat werk wel maar ik kan niets zien op mijn RNS. Ook heb ik zo een zwart kast onder de rechter stoel met bluetooth. Is er een mogelijkheid om via mijn iPhone muziek te kunnen streamen naar mijn RNS? Iemand met ervaring?

 

 

Mvg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat komt omdat je een dubbele verbinding hebt.... telefoon <> touch en touch <> BTkit.

Als je een premium kit hebt werkt dat perfect...

 

@emre100 : als je werkt met een touchadapter krijg je nooit de info op je RNS...

 

De goedkoopste optie : witte teller inbouwen + premium kit. Kost een beetje meer, maar je hebt wel alle mogelijkheden....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met de huidige premium kit kan je zowat alles : alle telefoons koppelen, alle bluetooth muziekspelers koppelen, streamen over bluetooth, maar ook de MP3 tag op je scherm krijgen, en je bluetooth muziekspeler bedienen vanaf de RNS.

Alle info krijg je ook op het scherm tussen de klokken, en stuurbediening, bediening met de ruitenwisserhendel, en ook bediening via touchscreen van de RNS is mogelijk...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt.... maar als je van nummer wil wisselen, en de man met de blauwe pet ziet het toevallig heb je een boete aan je been waar je vrolijk een MDI adapter mee kan betalen...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Klopt.... maar als je van nummer wil wisselen, en de man met de blauwe pet ziet het toevallig heb je een boete aan je been waar je vrolijk een MDI adapter mee kan betalen...

Ook dat klopt. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden