Ga naar inhoud
  • 0

*HULP* RNS510 B


emre001

Vraag

Beste mensen,

 

Graag wil ik even weten wat jullie hiervan vinden:

 

Vandaag heb ik gebeld met een adverteerder van Marktplaats (http://auto-diversen.marktplaats.nl/accessoires-navigatiesystemen/556939452-rns-510-b-versie-v8-mappen-dvd-vrij-inbouw-mogelijk.html) en gevraagd of dit systeem eerlijk is en krasvrij, dat is ook zo volgens de verkoper. Nu twijfel ik hoe ik erachter kan komen of dit wel goed is voor zo een prijs. Ook heb ik gevraagd of dit geen probleem was met mijn Touch Adapter en dat was geen probleem nadat een vriend van de verkoper wat zou aanpassen via de VAG-COM en ook zou zijn vriend dit RNS systeem kunnen upgrade zodat het systeem SD-kaarten boven de 2 GB ook lezen. Wat halen jullie uit dit verhaaltje zal ik dit laten doen of niet?

 

MVG,

 

Emre

 

Zelf heb ik een VW PASSAT 2.0 TDI 6 DSG uit 2007 met een MFD2

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ga maar van uit dat die gestolen is.. €350 voor zo'n ding vind je bijna nergens, als je er 1 vind met factuur en alles erbij zou ik het geloven.. en dan nog de vraag of het geen imitatie is ;)

 

En zo'n RNS 510 plaatsen in je Passat is vragen om inbraak om eerlijk te zijn.. tenzij je een garage hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

imitatie heb je zat!

 

voor het laatst bij een autoshop kon ik er voor 250 eentje aanschaffen, een imitatie RNS 510

maar hij gaf me ook door dat de knoppen op me stuur niet meer zouden functioneren.

heb ik het maar niet gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Emre, weet niet of je al wat hebt, maar heb van pioneer eentje gezien de zelfde als een rns510 maar kwa functies schrik je wel even het is ook plug and play ik zal er weer naar kijken en je een bericht over sturen

 

Groetjes

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
imitatie heb je zat!

 

voor het laatst bij een autoshop kon ik er voor 250 eentje aanschaffen, een imitatie RNS 510

maar hij gaf me ook door dat de knoppen op me stuur niet meer zouden functioneren.

heb ik het maar niet gedaan

 

De systemen die ik lever werken gewoon via canbus. stuurbediening werkt. Als je OPS en CC weergave hebt, werkt dat ook.

Ook wordt er enige info op het grote FIS weergegeven (als je een grote FIS hebt.)

 

met een dual-layer DVD? die kan 2x 4,5 gig van een normale DVD

Normale dvd is 4,7 gieg, DL is 8.5 ;)

ik zat toch in de buurt, en je weet wat ik bedoel :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb idd wel begrepen dat de systemen van Dieseltje goed zijn geen woorden voor :wink:

 

en over dat doordraaien van de systeem als je de sleutel eraf haalt. volgens mij is het kwestie het instellen van het systeem.

omdat de systeem constant naar dingen zoekt dat de auto als optie niet heeft blijft het systeem door draaien tot dat hij dat kan vinden wat hij nodig heeft.

we hebben gisteren met vcds alles uitgezet wat de auto niet heeft en dat waar de rns niet naar moet zoeken. in principe moet hij nu toch compleet uitgaan omdat hij niks hoeft te zoeken. denk ik dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Welk RNS zouden jullie aanraden voor mijn VW PASSAT VARIANT uit 2007?

 

Dynavin DVN-VW D99 een vette systeem ook, hij is wel prijzig,

hij pakt alles van canbus over je ziet al de gegevens terug van je auto :wink:

ik denk nu toch zal ik mijn RNS verkopen en zo iets erin zetten..

 

http://www.dynavinonline.nl/dynavin-vol ... -1504.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Dynavin DVN-VW D99 een vette systeem ook, hij is wel prijzig,

hij pakt alles van canbus over je ziet al de gegevens terug van je auto :wink:

ik denk nu toch zal ik mijn RNS verkopen en zo iets erin zetten..

 

http://www.dynavinonline.nl/dynavin-vol ... -1504.html

 

Mooi ding.. maar wel duur, koop ik liever een 2e hand RNS voor €500..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat het gewoon een dezelfde systeem is als die van jou Alle, bijvoorbeeld met achter rij uit camera, instellingen van je airco enzovoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

net als bij de nieuwere vw's. dat je alles op je RNS ziet

 

dat je je climate ziet op je scherm zonder dat je je gateway aanpast. we hebben bij mij namelijk geprobeerd mijn PDC op mijn rns te laten weergeven maar dat lukt niet omdat ik er niet de geschikte gateway voor heb. maar als ik dit systeem er in zou zetten zou ik het zien zonder enig aanpassing en geldt ook voor mijn climate control. je ziet ook alle gegevens van je motor. (dat wat je kan zien)

 

misschien is het wat voor je om deze systeem ook te verkopen, interessant ding Alle ;)

 

Groetjes,

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hebben mijn systemen ook. en om je uit de dromen te helpen. dat gaat bij die systemen niet werken zonder de modules van OPS en CC functie.

Hoe kan iets waarvan de data niet afgegeven wordt, weergegeven worden? Dus als je OPS gateway inbouwt en de OPS pdc installeert en een andere CC unit wordt dat allemaal weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het kan best. ben er niet heel zeker bij.

 

maar had een paar reviews kunnen vinden waarbij mensen er zonder aanpassingen zo alles konden zien.

 

heb er zelf geen ervaring bij, dus kan moeilijk mijn eigen ervaring meedelen :mrgreen:

 

Groetjes

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kan simpel weg niet. Als je pdc met OPS wilt hebben, heb je een andere stuurdoos nodig. Ook moet je de canbus aanpassen.

De standaard pdc werkt via comfort canbus en OPS via drivetrain canbus. Dus laat je geen oor aan naaien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden