Ga naar inhoud
  • 0

scheidingsfilter


kest

Vraag

hallo allemaal,

 

ik had vanmiddag even een beetje tijd om alvast met de autio bezig te gaan, maar nu is mijn vraag of er oemand ook een scheidingsfilter tussen de speaker en dat tweetertje heeft?

zelf ben ik er druk mee bezig geweest maar heb geen ruimte zag ik om dat scheidingsfilter weg te stoppen, of heeft iemand een oplossing?

 

gr kest

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Je zou ze achter het dashboard kunnen maken.

 

Ik moet binnenkort ook even plaats zoeken, om de relatief grote Focal x-overs kwijt te komen.

 

dat is een goed idee, maar als je de rubberenhoes hebt tussen het schanier van de deur krijg je dan makkelijk de speakerdraad daar door of moet je met een dremel creatief bezig?

bij de vr6 en polo 6n was dit een drama, omdat daar een soort van blok zit met stekkers er aan vast.

 

ik wil graag een beetje goeie muziek er in, want zelf zingen bevalt me niet bepaald :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat is een goed idee, maar als je de rubberenhoes hebt tussen het schanier van de deur krijg je dan makkelijk de speakerdraad daar door

 

Geen probleem, kan jij meer dan 10 kabels door trekken :wink:

 

ooow dan kan ik zekker even bezig hahaha 8) , mijn vriendin had nog een paar boxen van boss audio liggen en stop die er zolang in.

en wil dan rustig aan sparen voor goed spul van mtx, en kan dan ook mooi een kist maken voor de sub.

ruimte zat in de kofferbak :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

tuurlijk komt het goed was vanmiddag eerst wel uit pluizen, hoe ik dat paneel los moest krijgen.

met ontzettend veel geduld is het me uit eindelijk toch gelukt, m'n vriendin liep te mopperen dat ik wilde sparen voor de audio van mtx.

ze moet niet zeuren binnen kort heeft zei een nieuwe keuken hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zal kijken waneer ik even meer tijd heb, om het scheidingsfilter onder het dashboard netjes weg te stoppen.

het is anders wel even een flink gepruts waar je zekker geduld bij hebben moet en niet het in 5min klaar hebben wilt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Geduld is inderdaad wel een vereiste.

 

Kom jij overigens uit een groene VR6?

 

ja klopt ik heb een groene golf vr6 gehad, ben zekker nogal berucht als ik het zo hoor :embarassed: hihihi

maar ehm hoe weet je dat ik een groene vr6 heb gehad????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Groen is toch ook zo'n mooie kleur :cool1:

 

Maar uhh Kest, Je bent ons nog een foto verschuldigt :D

 

klopt ik zit op het vw forum en bij de vr6 club, en had van de vr6 daar ook een paar mooie foto's staan dat hij zo lekker laag bij de grond lag hihi.

ik wil deze week even waneer het droog is, een paar foto's van de passat maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden