Ga naar inhoud

Another year...


comfortcruiser

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Leuk is dat he, ik had het laatst ook, was te vroeg wakker, keek naar tv, en die galige reclame van car spotter.

Maar ze begonnen over de keuring, ik gelijk internet aan, en rdw ervoor.Was er zelf al een halve maand te laat.

Dus afspraak gemaakt, zowel carglass en garage, ivm carglass niet snel genoeg kon, toch maar naar de keuring gedaan, er komt wel een punt na herstel is het enkel amelden. Kreeg telefoon, de auto staat klaar, is gekeurd.

Dat ben ik niet meer gewend, er is altijd wel wat te vinden. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk is dat he, ik had het laatst ook, was te vroeg wakker, keek naar tv, en die galige reclame van car spotter.

Maar ze begonnen over de keuring, ik gelijk internet aan, en rdw ervoor.Was er zelf al een halve maand te laat.

Dus afspraak gemaakt, zowel carglass en garage, ivm carglass niet snel genoeg kon, toch maar naar de keuring gedaan, er komt wel een punt na herstel is het enkel amelden. Kreeg telefoon, de auto staat klaar, is gekeurd.

Dat ben ik niet meer gewend, er is altijd wel wat te vinden. :mrgreen:

jah dat is dan altijd wel fijn :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha woon jij even verkeerd, daar mag je ook best pijn in de mik van hebben, die gaan ze meten, en dan moet je los.

Hier hebben we dat niet, al zetten we ze zo briek, als stuur draaien wil, van links naar rechts, en er geen 3 cm band zichtbaar is bij spatbord, is de auto apk goed.

Tik je 40 euro af, en ja cruist verder.

Succes, :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach daar hebben jullie het voordeel van belasting ook naar.

Dus miepen en zeuren voor later. Ik betaal hier dik geld voor een 3bg per maand een 122 euro, dat doe jij niet.

 

Jij betaald 2 euro meer dan mij per maand :shock::mrgreen: hoeveel weegt jou 3bg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach daar hebben jullie het voordeel van belasting ook naar.

Dus miepen en zeuren voor later. Ik betaal hier dik geld voor een 3bg per maand een 122 euro, dat doe jij niet.

Flevoland betaal ik € 118,--p/m Auto weegt 1437 kg op kenteken.

In mijn straat is sinds 21/4 een precies dezelfde passat als die van mij.Alleen de kleur is anders. Die weegt 1479.

Dus ik zit net onder de 1450 grens en hij erboven. ik heb **-LJ-** en hij heeft **-LS-** 3 a 4 weken jonger. Achter wisser van mij links, van hem rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAJA mensen passatje is er DOOR heeft groene kaart voor schroefkit en jaar keuring :D

ze wouden mij kloot afdraaien sloeg wel ff tegen dat ik het ook wist hhaha

keuring 0- 1 kiki :D

 

ohh ja ze hebben us grill,achteruitlichten erbij op gezet als tuning ahja ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gekken daar in belgie met keuring en papieren :( ... Kiki ben blij voor je dat alles goed geregeld is nu ;)

jah heb me toch even moeten laten geleden op de keuring :angry:

hij was eerst afgekeurt raar maar waar ben ik BEETJe boos geworden, en zij ik garage werkte en uitlijnde dat de auto goed staat, maar ze dachten het beter ze dezen de spiegels er af en heb heb hem ff grof van brug af gereden

en men zegje gedaan ! :D moest wachten op men papieren dan kwamen ze toch af dat het goed was dus groene kaart

naarmaal meten ze de auto na hebben ze deze keer niet gedaan en heeft ook geen blokje gezien maar ik heb groene kaart meer moet dat niet zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden