Ga naar inhoud
  • 0

3c valt uit tijdens het rijden !!!!!!


Mrachi

Vraag

Hallo, 2 uur geleden tijdens het rijden, is mijn passat 3c uitgevallen.. vervolgens een paar x geprobeert opnieuw te starten, maar nada.... op het moment dat mijn auto uitviel, kreeg ik een krullend symbool en vervolgens op m'n boordcomputer de melding ''motor storing'' :( iemand enig idee waar het aan kan liggen ? meneer van de anwb had het over de brandstofpomp en/of injectie !

 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Uitlezen geeft de enige juiste diagnose, brandstofopvoerpomp in de tank geeft geen storing op de ECU( en dus geen melding op het dashboard, het krulletje van je voorgloeilampje), heb je een BKP blok dan is het mogelijk een defecte verstuiver, maar nogmaals, laten uitlezen.

Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klinkt als de bekende pompverstuiver.

Dit zijn dezelfde symptomen welke ik ook heb gehad en langs de A27 kon blijven staan.

 

De dealer zal de boel uitlezen en als bovenstaande het geval is, dan wordt alles onder coulanceregeling vervangen.

Bij mij ging er zelfs een nieuwe boordcomputer is, wat op een totale rekening kwam van 1900,-

Daar heb ik geen cent van hoeven te betalen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Klinkt als de bekende pompverstuiver.

Dit zijn dezelfde symptomen welke ik ook heb gehad en langs de A27 kon blijven staan.

 

De dealer zal de boel uitlezen en als bovenstaande het geval is, dan wordt alles onder coulanceregeling vervangen.

Bij mij ging er zelfs een nieuwe boordcomputer is, wat op een totale rekening kwam van 1900,-

Daar heb ik geen cent van hoeven te betalen. :)

 

Dit klinkt mij bekend in de oren.

 

Een collega vertelde ditzelfde verhaal.

Heet jouw vader toevallig Peter en werk ie op de Botlek? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden