Ga naar inhoud
  • 0

Led dagrij verlichting 3AA


rkjansen

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
gewoon recht naar achteren trekken en het onderste deel van het kapje met name de kracht op zetten..

 

Het is gelukt hoor ze zitten erin. Maar wat zit dat vast zeg.

 

Wel andere problemen.

 

Ik heb gewisseld de mistlampen (H8 HID 35 watt lampen), dagrijverlichting (30 watt led), en ik had een setje pilot xenon h7 ingebouwd en pilot 5w5 ledjes (stadslichtjes). En toen gebeurde het volgende...... geen verlichting meer aan de linkse kant.

 

Bleek dat mijn boardnet over de rooie was en deze moest gereset worden. Dus toch maar de xenon set verwijderd en nu maar halogeen HID 5000 k erin gestoken en nu werkt alles zonder storingen.

 

Dus zeer tevreden.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een vraag, zelf wil ik ook graag mijn gele mistlampen aanpassen in helder wit (al dan niet xenon look) Ik heb een b7 met bi xenon en led dlr in dezelfde koplamp unit, daaronder dus mijn mistlampen en bochtenverlichting. Ik neem aan dat dit twee afzonderlijke lampen zijn? Kunnen beide ook vervangen worden naar een pilot blu xe H8? Is dit makkelijk zelf te doen of veroorzaak ik daarna allerhande storingen. Want dan houdt mijn kennis op.

 

Daarnaast zou ik ook graag nog een led dagrij verlichting extra willen inbouwen bij voorkeur onder de mistlamp unit. Mag dit btw en wie heeft advies en of ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden