Ga naar inhoud

ervaring autostomerij


crackel

Aanbevolen berichten

Alles onder de noemer ECO

 

Heb wat deze filmpjes bekeken en de techniek met stoom is op zich wel leuk en zal prima werken, echter is dit alles alleen gericht op snel schoonmaken.

 

Ze bieden een lakpantser aan, wat is dat in hun ogen...... Een laagje wax dus als een ander filmpje tegenkom, als je dan rainX al alle ramen smeert heb je ook een glasverzegeling gedaan.

 

Ze gebruiken hier iig wel een microvezeldoek, maar hoeveel? Of doen ze met 2 doekjes even snel heel de auto.

 

Als hobby poetser doet dit me zeer om te zien. Deze mensen maken je auto schoon en als extra kan je een lakverzegeling doen

 

Het wassen is 1 van de vele stappen die nodig is om een swirlfree, goed beschermde, volledig gevoede en glanzende lak als resultaat te krijgen

 

Dus voor de leek lijkt dit product al heel wat, de echte autoliefhebber weet beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg je niet geen krassen ervan zo zonder eerst af te spuiten met Hogen druk voor de zand en enz??

 

dat zie ik niet op de video.

 

bekijk onze Bedrijfvideo :?:

 

nou mijn auto gaat er niet heen :blink:

 

 

Ik kan het niet laten, NIET GEEN krassen,... een dubbele ontkenning. Ik denk dat het antwoord ja is. Ze geven garantie dat ze krasvrij schoonmaken.

 

Het blijft wel een beetje raar,...na de vakantie maar eens proberen. Ik laat het jullie weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden