Ga naar inhoud
  • 0

Hebben alle 3BG's airbags in de stoelen?


dieselaar

Vraag

Bij deze dus de vraag of alle 3 BG passats airbags in de voorstoelen hebben of was dit een optie?

Ik kan namelijk niks op mijn stoel vinden zoals een airbaglogo ofzo.

Toen ik de auto kocht stond er in de advertentie dat hij zij airbags had maar er staat niks op de stoelen.

Ik heb een comfortline van 2001 met zwart leer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Sorry dat ik het zo noem, maar is achteraf ingemaakt. Er zit een naad onder de hoofdsteun, heeft origineel niet.

en de deur kaart is leer, en bij een 3bg is dit kunstleer, Wat mogelijk kan zijn dat er een deurpaneel van 3b is gezet, maar die heeft een kussen.En is glad leer, dit is geprint.

Heel mooi en netjes gemonteerd. Maar is wel achteraf bekleed met leer. Is het niet minder om hoor.

 

Maar vandaar ook dat leren stripje wat je ergens vond, dat is een kleur kaart, tevens leer kaart.

Elke leer wat origineel door volkswagen/audi gebruikt word is voor de W8 en recaroc int's Nappa leer, dat is een hele dikke leer soort. Heb je een gewoon leer set,leder alcantara of vol leer is een dunnen leer soort en hele fijne structuur.

{{ Check voor de grap je armlegger even en het leer van de stoel, je voelt en ziet licht verschil }}

En de print word in alle welk leer ook, wat je overal koopt gemaakt.

Zowel bank in huis of wat maar met leer te maken heeft. Leer is van nature schoon en glad. Zit geen teken of print in,wat wij als consument gewend zijn bij leer. Dat word gedaan om veel vertrouwen te hebben in het leersoort.

De print word dus gemaakt op het schone nieuwe leer, voor het bewerken.

Vandaar is de stripje leer die je vond een codering van de print, en de kleur. Als je ooit wat kapot hebt, en een stuk leer hebben moet kun je dit inleveren en kunnen ze de meest dichtbij komende type leer voor je halen.

En uiteraard de kleur.. Tja sorry, maar leer is iets wat mij een hele tijd in beweging heeft gehad, en is een obcessie zeg maar. Niet voor de vrouw, in een pakje, maar leer is een heel erg mooi natuur product, wat je echt overal wel tegenkomt, en is mooi te bewerken..

 

Maar wel klapzakken. Don't use..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi sietze,maakt zeker niet uit dat het er achteraf in gezet is hoor.

Het zit er niet minder om :mrgreen:

En het is lekker dik leer zo te voelen en heerlijk zachte stoelen en ideaal schoon te houden.

Ik moet alleen nog even de rand van de rugleuning een beetje zwart maken zoals je kan zien.

Kan ik daar gewoon schoensmeer voor gebruiken of moet dit bij een bedrijf gebeuren die interieurs herstellen?

Ik heb hem nu ongeveer 7 maanden en heb er nog niks aan gedaan maar nu is het rustig met het werk dus wil ik er wat

aan gaan doen.

Volgens mij heeft mijn auto de zelfde lakkleur als jij sietze.

Het leer op de armleuning voelt veel stugger aan en volgens mij ook dunner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou geen schoensmeer gebruiken, ben bang dat dat lang blijft afgeven.

Ik heb wel eens wat gehoord over lederverf, schijnt goed te werken. Of dat in jouw geval ook zo is durf ik niet te zeggen, maar je zou die vraag kunnen voorleggen op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is idd dunner, ze hebben mooi dik materiaal gebruikt bij achteraf inbouw,Kan best door een vw dealer worden gedaan hoor, de organisatie Pon heeft in Leusden een loods staan waar een groot aantal mensen dit de hele dag doen. Dus kan later als optie terug geweest zijn voor inbouw, Ben daar geweest, heel mooi gezicht, Alle kleuren hebben ze daar.

Veel t5 busjes die ombouw kregen 60 jaar editie leer.

En je ziet er golfjes r32 staan die worden omgebouwd tot 1600'tjes, om maar als burger te werken, maar wel beesten op de weg.Mocht geen foto's maken werd op gelet.

Maar als je leer even wil reinigen raad ik aan eerst goed schoonmaken met groene zeep, dat dikke lobbige spul.

En dat een eetlepel of 2 in een emmer warm water, beetje roeren blijven, en vermengd mooi wit op.

Dat met een doek inmasseren, beetje lichte draaiende bewegingen maken. Deel voor deel en ook deel voor deel even drogen. Met droge handdoek. En zo alle delen die je hebt doen. Als je klaar bent heb je je zweet in je onderbroek, maar na het drogen van de handen voel je aand e eerste stoel al wat je hebt gedaan.

Een enorm verschil, en dan even met een leer verf, bijstippen, en drogen laten. Schoensmeer kan, maar is niet voor hele lange duur. Je hebt leer verf soorten van HG dan heb je de zwarte serie. Die een drup op de vingen en rustig aan bij stippen. En zo elke plek bijlangs die je hebt, Daarna goed in laten werken, en uidrogen, blijft elastiesch, daarna even emt een droge doek alles poetsen, waar je in de buurt hebt geverfd, en dan leer creme gebruiken.

Nu heb ik laatst goedkope gehaald, en ik ruik dan even, en ruik je een beetje kanvas spitirus geur en is de creme wit, dan is het goed. Ja ikweet neit hoe ik het uitleg, ik voel even en ruik eraan.

Maar van meguirs en smartwax heb je ook mooi spul. Smart wax ken ik ook, en heel mooi spul, insmeren, uit laten werken en klaar, maar voor de mooi, en je bent er nu toch mee aan de slag poets altijd de creme uit, hoeft geen overtollig in de kleren te komen.

Resultaat is natijd ook altijd mooier.

 

Ja de hg verf ken ik enkel van jee13 die deed er sturen mee, waar ik er mee bezig was werd verf op kleur gemaakt, en verwerkt. Maar ging op zelfde manier.

Trek er een dagje voor uit, met koffie drinken. als je er zat van raakt doe je de achterbank minder goed nml, mijn ervaring.

 

EDIT: Rene Upseel, schoensmeer droogd op en laat na droging niet af, moet uit worden gepoetst, maar slijt wel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga er eens lekker op zwoegen en dan laat ik het wel weten.

Morgen eerst maar eens hg verf halen.

Zouden ze dit bij de gamma hebben? die hebben nogal veel van hg in het assortiment.

Ik zal ook eens een foto maken van de sticker in de reservewielbak waar alle gegevens op staan van de auto

en dan kijken welke optie's er in zitten.

Zijn de optiecode's terug te vinden op VWPassat.nl?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nope, wat je doen kunt is met een chassis code naar dealer gaan om te vragen of ze via gids in etka willen zien wat je hebt.

En daar als je gelukt hebt ivm leeftijd kunnen ze exact zien wat er in hoorde bij verkoop. Of wat er in die chassis hoort.

Dat filtert etka dan uit, maar hangt nogmaals van leeftijd uit.Of ze die er al in hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden