Ga naar inhoud
  • 0

Hebben alle 3BG's airbags in de stoelen?


dieselaar

Vraag

Bij deze dus de vraag of alle 3 BG passats airbags in de voorstoelen hebben of was dit een optie?

Ik kan namelijk niks op mijn stoel vinden zoals een airbaglogo ofzo.

Toen ik de auto kocht stond er in de advertentie dat hij zij airbags had maar er staat niks op de stoelen.

Ik heb een comfortline van 2001 met zwart leer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Er staat niks op de stoelen en op de a en b stijl staat ook niks.

Geen ovaal teken te vinden,wel een labeltje aan de stoel maar daar staat niks op en ik denk dat dat alleen betekent dat het leren bekleding is.

En bij die garage's zetten ze soms ook maar wat neer in de advertentie's en ik heb er niet naar gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

SRS tekens heb ik niet gevonden maar zal morgen wel eens onder de stoel duiken,hij moet toch hoognodig uitgemest worden met twee koekverkruimelende kinderen op de achterbank. :mrgreen:

Wat is leer dan toch fijn.

Als ik er toe kom zal ik ook eens wat fotos maken,werd toch wel eens tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Srs ga je ook niet vinden, dat staat in een ford. Haha, maar de zijkant van de stoel kun je ook voelen, zit er schuim of zit er een plastic bakje, maareuh, kijk idd maar even onder de stoel..

 

Je bent er zeker van dat het een bg is, niet een 3b met op kentekeken 2001, dat kan auto's waren in productie tot 99

en de laatsten kwamen in jong 2000 op de weg, maar als je 1 hebt die een jaar heeft gestaan in showroom, kun je nog een 3b hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als je een labeltje aan je leren stoelen hebt kan het maar ook zo zijn dat de stoffen stoelen later overtrokken zijn met leer..

 

In mijn Passat 3B zaten in de stoelen ook gewoon airbags. Laatst nog een keer een hele kale 1.8 20v wat omgebouwd en die had zelfs airbags in de stoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar het is 2 sec. Werk om onder je stoel te kijken.

Lijkt me bijna niet mogelijk dat er een 3bg bestaat zonder airbags, je zou een melding op je dashboard krijgen of iemand heeft ze eruit geprogrammeerd/of een set weerstanden geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is inderdaad maar twee seconden tijd om ff onder de stoel te kijken maar heb het erg druk gehad vandaag.

e hebben een kleine meid van 10 maanden die ziek is,ik heb er zelfs mee in het ziekenhuis gezeten maar hoop dat het morgen weer beter gaat en dan zal ik eens door de knieen gaan bij de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja dank je het gaat vandaag weer een stuk beter.

Ik had van zondag op maandagnacht haast niet geslapen omdat ze het zo benauwd had en toen maandag naar het ziekenhuis maar nu gaat het weer redelijk goed.

Zal zo eens een paar plaatjes maken van het interieur en onder de stoel kijken.

Ik heb geen stoelverwarming dus als er draden lopen is het duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb net gekeken en ik heb een gele stekker en het mooie is dat er ook nog draadjes aan zitten en in de rugleuning voel ik aan de zijkant ook een doosje van ongeveer 8 cm breed en 20 cm lang(ruwe schatting) maar geen airbag logo op de stoel en ik kan ook niets vinden wat er op lijkt dat daar het leer of een stiksel los gaat als de airbag af zou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden