Ga naar inhoud

Velgen - welke van deze 2 zou jij kiezen? (A8/Nuvolari)


Griff

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben zelf ook al een tijd op zoek naar 18" of 19" inch donkere velgen voor mijn donkerblauwe passat. Ik ben dan ook erg gecharmeerd van de 3e...

 

Heb je wel enig idee wat voor banden er voor die prijs op liggen? Hergebruikte condooms (x365 = GoodYear) of iets wat je in de regen ook op de weg houdt?

 

Ik heb op die site gekeken maar kon er niets over vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel enig idee wat voor banden er voor die prijs op liggen? Hergebruikte condooms (x365 = GoodYear) of iets wat je in de regen ook op de weg houdt?

 

Een kennis van mij heeft daar zijn velgen gekocht, en die was er dik tevreden over. Altijd de moeite waard om even te bekijken toch? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

840 euro incl banden? de goedkoopste 19" die je velg nog een beetje beschermen, 225-35-19 kosten op autobandenmarkt.nl 132 euro per stuk..

 

Das dus 528 euro voor 4 banden(excl montage), blijft er nog 310 euro over voor 4 velgen das dus 80 euro per velg..hmm.. dan leg ik er 1 int reservewiel voor die prijs, oh en 1 op voorraad.. en 1...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus minus 5 maanden geleden had ik 1500 euro voor betaald.

4 x 19 inch Nuvolari Anthraciet Polished + 4 x Dunlop 225/35 Z R 19 88W

SP Sport FM901 + balanceren + wielslot. Moet wel bij zeggen dat deze banden iets meer lawaai geven dan de originele set.

 

dat kan ong. kloppen, dunlops kosten 200 euro per stuk, betaal je dus nog 700 euro voor de velgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja die kennis van mij is er goed over te spreken, rijdt er nu zo'n 5 maanden mee.. Ik verzin die prijzen ook niet hoor :P Mochten de banden achteraf om welke reden dan ook alsnog zwaar tegenvallen kan ik er altijd nog andere onderzetten.

en tsja velg = velg (imitatie he, geen originele nuvo's, maar dat lijkt me duidelijk.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van mij heeft daar zijn velgen gekocht, en die was er dik tevreden over. Altijd de moeite waard om even te bekijken toch?

 

Dat zeker. Maar ik ben echt een bandenfreak: ik moet en zal er goede banden onder moeten hebben, anders ben ik niet te genieten. En ik had eenzelfde rekensommetje gemaakt als Vdub, en dan vraag ik me inderdaad af wat zo goedkoop is: de band of de velg? Als ik er 1500 euro voor moest betalen, had ik daar meer vertrouwen in. Natuurlijk altijd navragen.

Maar het was ook meer als een vraag bedoeld of je misschien weet wat het merk en type band is wat je erop krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vindt de nuvo's wel mooi. Met de A8 velgen zou ik me kapotschamen zolang ik geen echte A8 heb... zonde (alhoewel ik met mijn voornaam ze eigenlijk moet hebben: sjonnie velgen....)

 

Sorry dat ik het zeg. Maar dit vind ik dan toch komplete BS.

hoe zit dat dan rs4 wielen en MB wielen zou jij je daar dan ook voor schamen?? Als je dat soort auto ook niet rijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vindt de nuvo's wel mooi. Met de A8 velgen zou ik me kapotschamen zolang ik geen echte A8 heb... zonde (alhoewel ik met mijn voornaam ze eigenlijk moet hebben: sjonnie velgen....)

 

Sorry dat ik het zeg. Maar dit vind ik dan toch komplete BS.

hoe zit dat dan rs4 wielen en MB wielen zou jij je daar dan ook voor schamen?? Als je dat soort auto ook niet rijd.

 

mmmmm,

heb jij misschien A8 velgen onder je sjonnie golfje zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vindt de nuvo's wel mooi. Met de A8 velgen zou ik me kapotschamen zolang ik geen echte A8 heb... zonde (alhoewel ik met mijn voornaam ze eigenlijk moet hebben: sjonnie velgen....)

 

Sorry dat ik het zeg. Maar dit vind ik dan toch komplete BS.

hoe zit dat dan rs4 wielen en MB wielen zou jij je daar dan ook voor schamen?? Als je dat soort auto ook niet rijd.

 

mmmmm,

heb jij misschien A8 velgen onder je sjonnie golfje zitten ?

 

Nee ik heb geen Golf meer maar rij nu Passat met velgen die lijken op A8.

Ik vond dat gewoon een dom argument. Dat jij je kapot zou schamen als je dan geen A8 had. Het gaat erom wat je mooi vind of niet mooi.

 

En dus naar jouw zeggen is elke golf rijder een sjonnie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden