Ga naar inhoud
  • 0

ch/lh uitgeschakeld, nu iets anders!


Kanerr

Vraag

Zoals de titel eigenlijk alles al verklapt; kan je bij de coming/leaving home functie ook de dimlichten uitschakelen?

Vindt het toch niet zo fijn als ik de xenons zie opstarten, uitgaan, opstarten, uitgaan etc.

 

Dus is het mogelijk om het via VAGCOM te fixen?

 

Zo niet, dan zonder c/l home functie :(

 

EDIT::

 

Gisteravond lekker bij Jeroen een bakje gedaan en de laptop aan de auto gehangen. ch/lh uitgeschakeld zoals ik wou dus geen gezeik met lampen die telkens een opdonder krijgen + accu die naar de kleute gaat.

 

Nu verbaasden Jeroen en ik ons wel toen we het xenon probleem wouden oplossen. Af en toe flikkeren de xenon lampen. Nu moet je in vagcom (als ik het goed zeg...) naar de electronics en dan byte 00 bit 1 hebben om xenon aan te vinken..

Alleen was er geen bit 1 aan te vinken bij mij! Het leek wel alsof de auto zei dat ik geen dimlichten heb.. Heel erg raar...

Weten jullie misschien waardoor dit komt?

 

P.S. Jeroen, tot nu toe geen geflikker gehad met xenon toen je de 'dimlichten' check hebt uitgeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Toch zit het me niet echt lekker Foppe, vind het geen fijn gevoel als ik het zie...

Ook als ik originele xenon zou hebben zou ik niet willen dat mijn dimlichten meebranden bij coming/leaving home.. De rest vind ik wel leuk! stads/usa lichten en achterlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaat niet... alleen met dimlicht. Coming home vind ik niet erg, dan brandt het dimlicht toch al. Leaving home heb ik uitgezet. Ik heb nog wel omgevingslicht onder de spiegels, die gaat dan weer wel aan bij het losmaken met de afstandsbediening.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dre, tnx voor je reactie! Ben weer wat wijzer geworden.

 

Jeroen, hoop dat je mee kijkt want ik ben weer aan het zeuren :mrgreen:

Dus coming home gewoon aan laten blijven want die gaan toch niet uit zoals dre zei (ipv 30sec liever 20sec)

En dan leaving home uitschakelen.

Dimlichten op 100% zetten, en als het kan tegen het canbus systeem zeggen dat ik geen PDC heb. (hij piept telkens als ik hem in zijn achteruit zet omdat er waarschijnlijk een sensor kapot is (duur!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

jep ik lees mee

 

pdc geluid op 1 gezet, waardoor deze niet piept nu agv de foutmeldiig van de 2 kapotte sensoren voorzijde

 

wel knippert het PDC lampje nog bij het in achteruit zetten, pdc is niet volledig uit te schakelen volgens mij

 

CH en LH staan nu uit

Byte 00 Bit 0 Nebelscheinwerfer verbaut, was niet te vinden in deze auto

 

bij check in measuring blocks, stonden dimlichten op 100,6 %

koude diagnose uitgezet van dimlicht

 

fijn dat ze niet meer flikkeren

 

iemand nog toelichting op feit dat Byte 00 niet aanwezig is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden