Ga naar inhoud

VW Votex Roof Rack


Melmo

Aanbevolen berichten

Beste luitjes,

 

Ik ben voor mijn passat 3B op zoek naar een set dakdragers die vrij zeldzaam zijn hier in de dub scene in Europa.

"Votex Roof Rack" is de naam, veelal gezien in de amerikaanse VW scene. Nu is mijn vraag of iemand een idee heeft van een handelaar hierin die wat dichter bij huis ligt (lees, in Europa). Ik heb de set al gevonden op een Amerikaanse site. Deze verzend ook naar het buitenland maar een levering buiten de US is niet gegarandeerd .

De kosten voor het verzenden alleen zijn al 103 USD.. :shock:

 

Ik heb dit opzich best ervoor over maar wil in eerste instantie even weten of er ook makkelijkere en goedkopere methodes zijn. Dus als iemand een idee heeft van een verkooppunt/verkoper van dit spul binnen Europa, roep dan astublieft ;)

 

Dit zijn de dragers die ik zoek, het gaat me hier dan vooral om het design, geen uitstekende delen. Hiermee hebben we met de BMW al eens gezeik gehad, een stuk touw is blijven haken aan dat uitstekende deel tijdens het oprijden van een parkeerplaats in spanje, onder een hoogterestrictie door, deurpost kompleet kromgetrokken (dat is dus een van de redenen, naast dat ik deze gewoon het mooiste vind).

103661_x600.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

k zou Ebay.de eens proberen... meer kans dan in NL denk ik...

 

Heb ik al gedaan. Daar staan geen Votex roof racks op binnen de EU. Buiten de EU geen voor een 3B :(

Eens kijken of een kan regelen via een vriend van facebook, heeft zelf ook een 3B met dat Votex systeem. Woont in Massachusetts (USA). :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hmm nee ben bang dat die niet past. 3BG is net een maatje breder als een 3B. Zou wel echt mooi zijn als 't zou passen :(

 

Heb hem wel eens gemaild in mijn beste duits, eens gevraagd waar hij die vandaan heeft. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dat wist ik niet. Niet een bepaalde breedte verstelling in zo'n dakrail? Je zoekt iig een set zoals deze waarvan de dragers niet buiten de houders uitsteekt, toch?

 

Nee als het goed is op deze niet, zijn niet uni. Ja klopt ik zoek een set zoals die :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens me die van 3BG past op 3B niet , VW OEM voor 3BG is 3B0 071 126A, voor 3B is 3B0 071 126 ( zonder "A"), ik heb ergens gelezen dat de bevestiging bij of 3B of 3BG dikker zijn, weet ik precies niet meer

 

Bedankt dat je me dit nu zegt (net op tijd). :wink:

 

Kan iemand dit bevestigen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan, zeggen we dan :D haha, jij betaald de volgend keer het gebak op de meeting :wink:, zie het als een ontgroening haha

 

Hartelijk dank. Fopper zal het je nog beter vertellen. Neem de volgende keer de vlaaien mee, kom ja uit het zuiden van Limburg.:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan, zeggen we dan :D haha, jij betaald de volgend keer het gebak op de meeting :wink:, zie het als een ontgroening haha

 

Hartelijk dank. Fopper zal het je nog beter vertellen. Neem de volgende keer de vlaaien mee, kom ja uit het zuiden van Limburg. :wink:

Daar hou ik je aan :wink:! Hoop dat je er veel plezier mee hebt, dat is het belangrijkste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden