Ga naar inhoud
  • 0

3C zetels in een B4


racers_elite

Vraag

zoals de titel zegt,

 

ik ga een passat 3C interieur in mijn B4 monteren

ik heb gisteren een interieur (incl deurpanelen en middenconsole) gekocht voor een prikje en in superieure staat

 

ik zoek enkel nog een kabel boom voor de elektrische chaufeurs zetel. (dus als iemand eentje weet)

 

ik ga de zetels zo maken dat ze plug-play worden voor een 35I, voorzetels blijven ook passen in een 3C

 

 

eerst een frame lassen die moet dienen als basis voor de voorzetels

 

ziet er zo uit:

framef.jpg

 

keep you posted

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik ben zo iemand die graag bezig is, auto is dagelijks en moet maar 1-2 jaar meegaan en daarna mag hij bij wijze van spreken "de pers op"

interieur goedkoop kunnen kopen van iemand hier op het forum, hij heeft me deze site aangeraden ook.

perfect om de verveling tegen te gaan, en direkt wat specialer dan de gemiddelde mod

 

morgen de eerste delen maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hier de eerste foto's

 

de zetels

img0128rw.jpg

 

onderkant

img0130tr.jpg

 

montage buizen

img0133zq.jpg

 

gemonteerd

img0137zj.jpg

 

hierop zie je ongeveer wat er nu gaat gebeuren.

tussen de voorste en achterste montage buis (net naast de rail) word een buis gelast. andere kant hetzelfde natuurlijk.

buis op de foto dient als voorbeeld, echte buis is veel korter

img0139qb.jpg

 

achteraf gezien raakt de achterste buis de onderkant van de zetel in de laagste positie dus deze zal op volgende manier worden "genotched"

frameb.jpg

 

dit was het werk voor vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dendermonde , wie ken ik daar van het forum die onlangs leer heeft gemonteerd :?:

buh weet het nie

zal wel tof zijn zo een 3c int in uwen b4

en maar 2 jaar meegaan , man man die b4 moet ge van miserie weg doen omdat ge hem nie meer graag ziet of zo want van mechaniek gaat da beeske nie kapot zunne , beste passat die ze ooit gemaakt hebben in mijn ogen

grz guy van hasselt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vandaag verder gedaan en teleurstellend weinig vooruitgang gemaakt

 

de houder vooraan gemaakt en gelast

img0013rd.jpg

 

ik wou het rail gedeelte maken maar wat pecht gehad,

gedeelte dat in de slede hoort (zie post hierboven) past enkel aan de binnenste rail

 

achter de buitenste rail bevind zich een bultje in de bekleding en hier kan ik de geleider niet voorbij krijgen

 

ff het probleem bestudeerd en ik ga een ander design maken voor dit probleem

 

buis tussen de rails inkorten, een moer van M14 inlassen

 

daarna een lange bout aanpassen zodat ik deze in de geleider kan steken en daarna de korter maken om het frame vast te zetten in de rail.

indien de aanpass-lengte lang genoeg kan gemaakt worden

kunne de frames achter nog in een golf 1,2,3 passat 35I en corrado gemonteerd worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden