Ga naar inhoud

ervaringen met oemtuning.nl?


stapper

Aanbevolen berichten

hela,

 

ik wil me een r-line kit bestellen voor de passat

en dacht er een te bestellen bij oemtuning.nl (Sam van hier op het forum)

 

het zijn namaak kits maar ze zouden van het zelfde materiaal gemaakt zijn als originele

en ook even netjes passen...

 

en nu wou ik even vragen wie er al iets gekocht heeft bij Sam

en hoe de ervaringen hier mee zijn

 

want wil echt zeker zijn dat het goed past en mooi blijft zitten

 

groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een ABT frontlip van bij Samn

Het materiaal is super, net als het oem materiaal

De pasvorm was ook goed te noemen, heb geen problemen met aansluiten op de huidige bumper

Wel vertelde de spuiter me dat hij toch wel wat heeft moeten bijwerken (putjes vullen) om de de lak mooi egaal te kunnen hebben.

Ook heb ik een hele tijd moeten wachten op de stukken (had eigenlijk een R-line lip besteld) maar na lang wachten en mailen en defecten bij de leverancier heb ik dan toch maar beslist om de (iets) duurdere ABT lip te bestellen (die had hij op voorraad).

Wel korting gehad omdat ik lang heb moeten wachten.

 

Weet niet meer wie het was (denk sandieman) die heeft een 3C berline met de volledige R-line kit erop van bij Samn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb (helaas) geen R-line kit op mijn passat

 

Ik kan jullie helaas niet verder helpen :cry:

 

sorry, mijn excuses voor de foutieve info. Ik probeer uit te vissen wie de volledige kit erop heeft zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fopper: ik weet het en daar heb ik ook schrik voor...

 

@Wulfke: dat het lichtjes moet bij gewerkt worden is nog niet zo heel erg maar het moet wel passen...

en dat de levertijden serieus kunnen uit lopen heb ik ook al gelezen in andere topics

maar nu heeft hij ze op stock liggen dus dat is al geen probleem...

 

ik zal vw Marco een een pm sturen om te horen hoe content hij was

 

weer bedankt voor de hulp he! :thumb:

 

groete!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ik heb de PB van Pascal ontvangen en hetgeen ik hem gemaild heb, heb ik onderstaand even gekopieerd.

Misschien dat in de nabije toekomst iemand anders ook wat aan deze info heeft.

 

De voorbumper en de side-skirts pasten prima en zagen er erg mooi uit.

 

De achterbumper vond ik minder goed passen, aan de zijkanten begon het na verloop van tijd los te laten.

Het R-Line deel wordt vastgeklikt aan het bestaande deel en bij die klikdelen liet het dus los. Als ik ze er weer inklikte, klikte het binnen een uur weer los. Er zat dus te veel spanning op, waarschijnlijk een teken dat de bumper toch niet de goede pasvorm had.

Ook was de pasvorm van de achterbumper in het midden bij mij niet mooi, maar dat lag volgens Sam aan de balk van mijn afneembare trekhaak.

Als ik het weer over zou moeten doen, zou ik voor de achterkant voor origineel gaan. Zoals eerder gezegd waren de voorbumper en de sideskirts wel netjes.

Ik had ook nog een kofferbakspoiler, die had ik achteraf ook niet genomen. Die wordt op de kofferbak gekit en je kunt dus zien dat het achteraf gemonteerd is.

Ook was het spuitwerk op sommige punten niet heel erg netjes, hier en daar zaten wat druppels en oneffenheden, wat ook al eerder hier benoemd is.

 

Ik was destijds een van de eersten die bij Sam een set heeft gemonteerd en kan mij voorstellen dat hij inmiddels meer ervaring heeft met het monteren en spuiten, waardoor het resultaat misschien wel mooier zal zijn als bij mij destijds.

 

Ik heb er destijds (ook gezien de korting) genoegen mee genomen. Sam is wel iemand die een tevreden klant wil hebben, en zal er ook alles aan doen om het eindresultaat perfect te laten zijn.

Dus als je heel kritisch bent, kan het heel mooi worden. Aan Sam zal het niet liggen. Vind je het niet mooi genoeg, dan zorgt hij er wel voor dat het helemaal aan jou eisen wordt gemaakt.

 

Groeten,

 

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marco

 

bedankt voor je duidelijke uitleg!

 

ik wou het spuit werk laten doen door mijn vaste spuiter

van hem ben ik zeker dat dan alles mooi glad is en zonder druipers

 

de koffer spoiler was ik ook niet van zin van te nemen (vind het mooier zonder maar dat is natuurlijk goesting)

 

dus is nu enkel de achter bumper skirt iets om de kop over te breken...

 

 

@Bgtdi: ik heb juist het topic van Carpore eens bekeken en (als ik goed gelezen heb)

heeft hij na lang wachten uiteindelijk niks bij sam besteld

 

de achter bumper skirt heeft hij via Wheeler

de front lip is origineel abt

en zij-skirts zijn votex uit amerika laten komen...

 

alvast weer bedankt voor al de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden