Ga naar inhoud

Sneeuwketting uit een busje


Kwadrant

Aanbevolen berichten

Geloof er niet in :mrgreen:

 

Hoe kan je zoveel grip hebben?

 

Als je het spul erop spuit en gaat rijden dan verdwijnt het ook weer :mrgreen:

 

Wellicht heeft die auto 4 wiel aandijving ? Dat zeggen ze niet :D

 

Dus moraal van het verhaal is weer hetzelfde , een bus gebakken lucht!!! :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry heren, het werkt echt.

Heb het verleden winter zelf mee gemaakt, vriend van mij hier had zo'n bus met die meuk.

Maar het werkt maar niet heel lang, maar lang genoeg om je ff uit de brand te helpen.

Moet je echt berg op, berg af, dan is een ketting toch wel zeer aan te raden ipv dat spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry heren, het werkt echt.

Heb het verleden winter zelf mee gemaakt, vriend van mij hier had zo'n bus met die meuk.

Maar het werkt maar niet heel lang, maar lang genoeg om je ff uit de brand te helpen.

Moet je echt berg op, berg af, dan is een ketting toch wel zeer aan te raden ipv dat spul.

 

Dus jij bent ook al gek..? :roll:

 

Het is dus echt om voor een klein stukje wat extra grip te hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry heren, het werkt echt.

Heb het verleden winter zelf mee gemaakt, vriend van mij hier had zo'n bus met die meuk.

Maar het werkt maar niet heel lang, maar lang genoeg om je ff uit de brand te helpen.

Moet je echt berg op, berg af, dan is een ketting toch wel zeer aan te raden ipv dat spul.

 

Dus jij bent ook al gek..? :roll:

 

Het is dus echt om voor een klein stukje wat extra grip te hebben?

 

Inderdaad, om tijdelijk ff wat meer grip te hebben.

 

Nee, ik ben niet gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, als je dit op je banden spuit, dan heb je een sneeuwketting op je banden!!!! Begrijp dat dan GEK! :wink:

 

Maar ik bedoelde natuurlijk niet dat je hier de gross glockner mee over rijdt, maar als je net op zo'n irritante gladde plek staat, je even wat grip kunt creëren, net zoals bijv. zand dat doet... Die "sneeuwketting" zal er na een paar honderd meter wel af liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel intressant. Wat is dit voor spul Nitro??

Voelt het als het op de band zit plakkerig aan, of door een bepaalde concentratie brand je profiel gewoon sneeuw vrij, want dat is mischien ook wel de reden.

Als je vast zit is je profiel vol, en door koelte zit dit vrij vast, en ik bedoel is dit een soort de-icer die profiel gelijk lossen.

Of een chemie reactie dat de band band helemaal warm word. En daardoor beter prestatie leverd in sneeuw?

Ik ken het niet, nog nooit gezien. Maar lijkt mij wel makkelijk om daar een busje van in de auto hebben.

Ook al werkt het maar even, dan kan net genoeg zijn. En net als een placebo als je niet beter weet dat het werkt dan werkt het.

Maar heel benieuwd wat de werking is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry heren, het werkt echt.

Heb het verleden winter zelf mee gemaakt, vriend van mij hier had zo'n bus met die meuk.

Maar het werkt maar niet heel lang, maar lang genoeg om je ff uit de brand te helpen.

Moet je echt berg op, berg af, dan is een ketting toch wel zeer aan te raden ipv dat spul.

 

 

Deze man heeft met meer sneeuw te doen als wij hier. Zou het in die landen echt verkocht worden als het troep is???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel intressant. Wat is dit voor spul Nitro??

Voelt het als het op de band zit plakkerig aan, of door een bepaalde concentratie brand je profiel gewoon sneeuw vrij, want dat is mischien ook wel de reden.

Als je vast zit is je profiel vol, en door koelte zit dit vrij vast, en ik bedoel is dit een soort de-icer die profiel gelijk lossen.

Of een chemie reactie dat de band band helemaal warm word. En daardoor beter prestatie leverd in sneeuw?

Ik ken het niet, nog nooit gezien. Maar lijkt mij wel makkelijk om daar een busje van in de auto hebben.

Ook al werkt het maar even, dan kan net genoeg zijn. En net als een placebo als je niet beter weet dat het werkt dan werkt het.

Maar heel benieuwd wat de werking is??

 

Het brengt een laagje aan die op 1 of andere manier grip geeft op sneeuw en ijs.

Vraag me niet hoe het werkt maar het helpt echt.

Niet dat je met zomerbanden met dat spul nu op sneeuw kunt gaan rijden...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het wel een keer proberen! Met m'n werk zou het ook erg handig kunnen zijn. Afgelopen 3 weken was ik in Finland, Zweden en Noorwegen en het was soms op de parkeerplaats aardig glad. Gelukkig wel steeds weggekomen, maar zo een spuitbusje zou handig zijn om even op gang te komen i.p.v. kettingen in die kou om te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het wel een keer proberen! Met m'n werk zou het ook erg handig kunnen zijn. Afgelopen 3 weken was ik in Finland, Zweden en Noorwegen en het was soms op de parkeerplaats aardig glad. Gelukkig wel steeds weggekomen, maar zo een spuitbusje zou handig zijn om even op gang te komen i.p.v. kettingen in die kou om te leggen.

 

Problemen met een quattro om weg te komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden