Ga naar inhoud
  • 0

Rns510 en Samsung Galaxy S II


haroldv

Vraag

Help nodig,

 

Mijn oom heeft een passat 3C met RNS510 uit 2010, maar geen display tussen de klokken, waarmee hij bluetooth kan instellen.

Onder zijn stoel zit wel de nieuwste module D. Hij krijgt de samsung af entoe gepaard, echter alleen als media, niet als telefoon. De dealer adviseert nu parrot, lijkt mij de achterdeur uit.

Aangezien de samsung veel verkocht wordt, moet hiervoor toch een oplossing zijn?

Iemand een advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als daar een 5N0 035 730 D onder de stoel zit moet die dat zeker doen... Je zegt dat er geen menu tussen de klokken zit... bedoel je dan dat er ook geen omtrek van de auto opkomt bij een open deur (klein MFA)... Als dat wel het geval is, en hij heeft geen telefoonmenu dan is er iets fout met de codering.

Een touch adapter heb je met zo'n systeem ook niet nodig... die heb je nodig voor een kit die alleen in externe simmodus (Nokia) werkt... En ik geloof zelfs dat Samsung in externe simmodus kan werken.

 

Het lijkt me zonde als je een geheel geintergreerd systeem hebt om er een Parrot bij te plaatsen... lijkt wel vloeken in de kerk!

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hij heeft wel een omtrek, als de deur open is, maar geen telefoonmenu tussen de klokken (waarin je eea kan instellen)

Ik heb niet de hele code gelezen, wel gekeken naar de D versie, gezien mijn eigen eerdere problemen, die jij opgelost hebt.

Typisch geval dus van een slecht geïnformeerde dealer. Iemand een beter adres in regio Arnhem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3C van 2010 zou witte tellers moeten hebben... Als er een groot MFA is en geen telefoonmenu is waarschijnlijk de telefoonmodule niet aangemeld of verkeerd gecodeerd.

Krijg je mogelijkheid voor telefoon op de RNS?

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden