Ga naar inhoud
  • 0

Kunststofdorpel verwijderen


Euregiotiger

Vraag

Hoi, ik ben vandaag begonnen om de comfortmodule te controleren van mijn passat 3b2 bj nov 1999 of er roest o.i.d. aanwezig was op de contacten of bij de aftakking,maar ik krijg de lange kunststofstrip, tussen de afschermkap links van de voeten en de middenstijl, niet los. En breken wil ik eigenlijk niet. Heb hier op dit forum wel enkele foto's gezien maar kan deze niet weer vinden. Wie weet hoe ik dit moet losmaken?

 

Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Het losmaken van de dorpel is gelukt, bedankt voor de tip. Alles was droog en geen zichtbare roestvorming. Heb tevens de trommel van de comfortmodule (CM) los gehad. De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk ook al problemen met de CM gehad want er zit er een in van een recycle (zeg maar sloop) bedrijf van bj 2000. De vorige eigenaar heeft de draden onderling in elkaar getwist en met een plakbandje :-( geisoleerd, een groot plakbandcircus dus. Heb hier thuis helaas geen mogelijkheid om dit direct te doen, zal moeten wachten tot het s'avonds weer langer licht is "april, mei", want ik wil alle draden stuk voor stuk losmaken en aan elkaar solderen, en met een waterdichte krimptule isoleren. Is trouwens wel vreemd dat de draden zijn doorgeknipt, en niet gewoon de stekker eruit gehaald. Heb het gevoel dat er een andere type CM in zit. Type 1 JO 959 799 ZM min 5DK 007 951-50 II14999: Heb wel foto's gemaakt maar ik zie geen koppeling waarop deze kan toevoegen.

 

Theo

post-15070-1423826413,0698_thumb.jpg

post-15070-1423826413,1792_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden