Ga naar inhoud

Euregiotiger

Members
  • Aantal items

    26
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Euregiotiger

  • Verjaardag 29-04-1957

Profile Information

  • Plaats
    Oost-Twente

Euregiotiger's Achievements

0

Community reputatie

  1. Hoi, ik heb deze info ook nog gevonden op de duitse site. Maar er wordt nergens gesproken over de problemen welke ik heb( intrieurverlichting en de instapverlichting). Het probleem wat ik heb ligt dat wel aan de CM? Theo Austattung für Limousine und Variant BJ 96-5/99: nur Fensterheber vorne: 3B0 959 798 G Austattung für Limousine BJ 96-5/99: 4 Fensterheber: 3B0 959 799 A 4 Fensterheber und Funkverbedienung: 3B0 959 796 K Austattung für Variant BJ 96-5/99: 4 Fensterheber: 3B0 959 799 B 4 Fensterheber und Funkverbedienung: 3B0 959 796 L Austattung für Limousine und Variant mit 2 Fensterheber: Steuergerät BJ 8/97-7/98: 1J0 959 799 R 00A Steuergerät für Memory System 5/98-7/98: 1J0 959 799 R 02X Steuergerät 8/98-8/00 : 1J0 959 799 R 03A Steuergerät mit Alarmanlage BJ 8/97-7/98: 1J0 959 799 S 00C Steuergerät mit Alarmanlage 8/98-8/00: 1J0 959 799 S 03B Steuergerät mit Alarmanlage 8/98-8/00: 1J0 959 799 S 03N Austattung für Limousine und Variant mit 4 Fensterheber: Steuergerät BJ 8/97-7/98: 1J0 959 799 Q 008 Steuergerät für Memory System 8/97-7/98: 1J0 959 799 Q 00K Steuergerät 8/98-8/00 : 1J0 959 799 Q 038 Steuergerät für Memory System 8/98-8/00: 1J0 959 799 Q 03H Austattung für Limousine und Variant mit 4 Fensterheber und Funkverbedienung: Steuergerät BJ 8/97-7/98: 1J0 959 799 AH 00E Steuergerät für Memory System BJ 8/97-7/98: 1J0 959 799 AH 00L Steuergerät Alarmanlage BJ 8/98-8/00: 1J0 959 799 AH 03C Steuergerät Alarmanlage für Memory System BJ 8/98-8/00: 1J0 959 799 AH 032 Steuergerät und Alarmanlage mit Innenraumüberwachung BJ 8/98-8/00: 1J0 959 799 AH 03M Steuergerät für Memory System mit Funkfernbedienung und Alarmanlage mit Innenraumüberwachung BJ 8/98-8/00: 1J0 959 799 AH 039
  2. Bedankt. Ik kijk dit weekend wel even hoe het e.e.a. in elkaar zit. Moet toch nog wel een keer weer naar de recycle heen zal uitkijken naar een a versie en denk gelijk even aan Patricia. Theo
  3. Heeft deze 1 of 2 stekkeraansluitingen? De k versie. Theo
  4. p.s. De mijnes heeft geen radiograf. bediening. Ook niet te zien aan de sleutel, zijn normale sleutels zonder zender. Theo
  5. Hoi, Martijn. Bj eerste toelating 08-11-1999. Maar zoals in mijn eerdere bericht staat de vorige eigenaar heeft waarschijnlijk zelf zitten knoeien met de CM. En er eentje ingezet met maar 1 stekker. Misschien hoort het ook wel zo, maar vindt het zo raar dat hij de draden heeft doorgeknipt.(zie foto). Theo
  6. Ja, ik heb het hele verhaal van Patricia gelezen. Is i.d.d. op e-bay harstikke duur, ik denk dat de plaatselijke demontage bedrijf daar wel goedkoper is. Even zoeken, de mijne was 25 euro, incl regelaar voor dashboardverlichting/koplamphoogteregelaar en 2 haakjes voor de zonneklep. Er stond ergens op het forum dat de overige codering ook van belang is , is dat ook zo? In de mijnes zit nu nog een Q (1 stekker) en welke ik nog moet inbouwen is een R (2 stekkers) uitvoering. Misschien is dat de reden dat mijn binnenverlichting het nooit gedaan heeft vanaf de aankoop.(2e hands) incl. de verlichting van het ventilatierooster rechts, en de knoppenverlichting in de deuren aan de rechter zijde. Maar zoals je ook heb gelezen ik moet er nog mee aan het werk maar wacht eigenlijk op redelijk weer, en ik moet de draadaansluitingen ook allemaal nog checken. Op de foto afgaande zitten de draadkleuren op een andere plek. Bye the way, is op ETKA te vinden welke module in mijn wagen hoort? Theo
  7. Hoi, Bericht van vorige week: Het losmaken van de dorpel is gelukt, bedankt voor de tip. Alles was droog en geen zichtbare roestvorming. Heb tevens de trommel van de comfortmodule (CM) los gehad. De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk ook al problemen met de CM gehad want er zit er een in van een recycle (zeg maar sloop) bedrijf van bj 2000. De vorige eigenaar heeft de draden onderling in elkaar getwist en met een plakbandje geisoleerd, een groot plakbandcircus dus. Heb hier thuis helaas geen mogelijkheid om dit direct te doen, zal moeten wachten tot het s'avonds weer langer licht is "april, mei", want ik wil alle draden stuk voor stuk losmaken en aan elkaar solderen, en met een waterdichte krimptule isoleren. Is trouwens wel vreemd dat de draden zijn doorgeknipt, en niet gewoon de stekker eruit gehaald. Heb het gevoel dat er een andere type CM in zit. Type 1 JO 959 799 ZM min 5DK 007 951-50 II14999: Nieuwe toevoeging: Heb vandaag bij een recyclebedrijf een andere module opgehaald type: 1JO 959 799 R ZM Midi 5DK 007 952-50 I 4 440 98 (niet goed geld terug) om e.e.a. te bekijken. Wat blijkt, Deze heeft 2 stekkeraansluitingen. Dus ik ga twijfelen of de vorige eigenaar de draden niet gewoon heeft afgeknipt en de draaduiteinden heeft geisoleerd om onderlinge kortsluitingen te voorkomen. Even wachten tot het weekend, voordat ik de vloerbekleding weer loshaal, en de draden maar eens stuk voor stuk naloop. Heb wel gelezen op dit forum dat er wel onderlinge verschillen zijn in de CM's en dat deze waarschijnlijk wel zijn om te programmeren. Wie helpt me. Theo
  8. Hoi, Het losmaken van de dorpel is gelukt, bedankt voor de tip. Alles was droog en geen zichtbare roestvorming. Heb tevens de trommel van de comfortmodule (CM) los gehad. De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk ook al problemen met de CM gehad want er zit er een in van een recycle (zeg maar sloop) bedrijf van bj 2000. De vorige eigenaar heeft de draden onderling in elkaar getwist en met een plakbandje geisoleerd, een groot plakbandcircus dus. Heb hier thuis helaas geen mogelijkheid om dit direct te doen, zal moeten wachten tot het s'avonds weer langer licht is "april, mei", want ik wil alle draden stuk voor stuk losmaken en aan elkaar solderen, en met een waterdichte krimptule isoleren. Is trouwens wel vreemd dat de draden zijn doorgeknipt, en niet gewoon de stekker eruit gehaald. Heb het gevoel dat er een andere type CM in zit. Type 1 JO 959 799 ZM min 5DK 007 951-50 II14999: Heb wel foto's gemaakt maar ik zie geen koppeling waarop deze kan toevoegen. Theo
  9. Ja, heb de foto's inmiddels gevonden. Staat alleen niet bij of je de strip naar boven of richting de middenconsole moet trekken. Theo
  10. Hoi, ik ben vandaag begonnen om de comfortmodule te controleren van mijn passat 3b2 bj nov 1999 of er roest o.i.d. aanwezig was op de contacten of bij de aftakking,maar ik krijg de lange kunststofstrip, tussen de afschermkap links van de voeten en de middenstijl, niet los. En breken wil ik eigenlijk niet. Heb hier op dit forum wel enkele foto's gezien maar kan deze niet weer vinden. Wie weet hoe ik dit moet losmaken? Theo
  11. Hoi, Gisteren, zaterdag, weer bij Frankv6 geweest. Eindelijk is het slot vervangen, dus het complete binnenwerk waar de bekende soldeerproblemen zitten.( Had van collega van mij gehoord dat hij er bijna een hele dag mee bezig was geweest ) Bij Frankv6 in bijna een recordtijd van 20 minuten. Poeh, poeh. Nou dat is dan weer opgelost, nu zelf tijd maken oom de comfortbox problemen op te lossen. Waarschijnlijk een gecorodeerde draad bij de splitsing naar de comfortbox. We zien wel. Frank nogmaals . Theo
  12. Hallo Mausey. Och, probleem, probleem, nee zo zou ik het niet kunnen noemen. Maar ik wil gewoon eens even grasduinen wat er allemaal mogelijk is met het kabeltje en de bijbehorende software. Welke fouten hij weer geeft. Wie weet wat er naar voren komt. Als ik elders op het forum lees, dat als je de accu verwijdert , om de bladeren onder de accubak te verwijderen, je misschien een storing moet resetten, dat de spanning te laag is. En ik het nog steeds het bekende probleem met de binnenverlichting, deurslot en comfortbox. ( ben al wel bij frankv6 in apeldoorn geweest, maar moet er nog een keer naar toe voor het deurslot) En ik wil ook wel graag "Still learning". Theo
  13. Hoi, laidbackluke. Heb dezelfde problemen met mijn passat uit 1999, ben naar frankv6 in Apeldoorn geweest voor het cilinderslot. Hij heeft er wel een oplossing voor jouw probleem betrefende het deurslot,en als het meezit is het in 1.5 uur gefikst. Kost +/- 50 euro, en je eigen slot wordt vervangen door een gerestaureerde. Mijn deurslot moet tzt ook vervangen worden door frank en ik wil de comfortmodulle ook eens nakijken. Mijn slot gaat ook een eigen leven lijden. Wel de ene keer werkt de cv wel de andere keer niet, maar de binnenverlichting doet al helemaal niet. Het slot van een bora is wel hetzelfde als mijn slot maar of die ook op de jouwe past weet ik niet. Al een in ETKA gekeken? Theo
  14. Hallo. Ik ben in het bezit van een passat 1.8 sedan bj 08-11-1999. Mijn vraag is:Welk snoertje en software kan ik gebruiken om evt. foutmeldingen te kunnen "lezen". Lees wel bij enkel leden vagcom obd2, maar wat bedoelen ze nu. Bij mij zit de com stekker tussen de voorstoelen onder het z.g. muntenrubber. Groetjes Theo
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden