Ga naar inhoud
  • 0

voetverlichting bij een passat 3c


De Platte

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan ook een weerstand parallel over de bekabeling zetten, buiten het lampje, dan kan je 'gewone' leds gebruiken... Het is alleen een kwestie van genoeg belasting te krijgen om je stuurapparaat niet te laten denken dat de lampjes stuk zijn, want dan wordt de spanning automatisch afgesloten...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik dacht dat guy me eens had gezegd dat enkel de buitenverlichting van de wagen foutmeldingen gaven. dus dat je buiten met weerstanden enzow moest werken maar dat er aan de binnenkant van de wagen geen prob was.

ik heb hier namelijk gewoon leds in geplaatst zonder enige weerstand op.

dus ik dacht dat je binnen alles kon steken. met en zonder weerstand? of is dit verschillend van bouwjaar tot bouwjaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de voetverlichting van de Passat CC plaatst (met leds) gaan die even flikkeren en terug uit... daarom heb ik er een weerstand ovrgezet, en nu werken die zoals het hoort.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, dat is niet erg. Bij een gloeilampje zie je dat niet, maar omdat een led op zo'n 2 volt al op volle kracht licht geeft zie je natuurlijk als er een paar millivolt spanning blijft, in het donker dan tenminste. Je stroomverbruik zal echt niet hoger zijn dan met gloeilampen.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden