Ga naar inhoud
  • 0

Car Update deel 3. Inbouw TFT en DVD


dieseltje

Vraag

Vandaag ga ik aan mijn volgende klus beginnen.

Het inbouwen van TFT schermpjes in de hoofdsteunen en een DVD speler onder de armsteun.

Alle werk beschrijvingen heb ik tevoorschijn getoverd via dit forum en andere fora. Ik heb alles inmiddels in huis. Foto toestel is ook paraat. dus ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ik heb TFT schermen 6,5 inch van centurion. semi profesioneel. via marktplaats.

Eentje heb ik er nu af. kost toch wat meer tijd dan ik dacht. morgen verder met de andere. en dan de DVD inbouwen. ondertussen maak ook foto's die ik morgen denk ik ga plaatsen.

tegen de diefstal heb ik hoesjes gekocht die ik over de hoofdsteun kan doen. Eigenlijk had ik van die witte willen hebben met VW logo. maar die zijn moeilijk te vinden.

Hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels ben ik een stuk verder met de DVD installatie.

Beide hoofsteunen heb ik in de auto en de ze werken zoals behoort. (koptelefoons voor de kids). De DVD speler die ik gekocht had was defect. Dus moest ik die omruilen. Mijn 2e DVD speler ook kaduuk :shock: Dat was een tweedehandsje dus jammer maar helaas.... die is afgeschreven. Nu ben ik bezig om de DVD speler onder de armsteun te bouwen. Met een extra (alarm)schakelaar in de middenconsole kan ik de gehele installatie straks uitschakelen, zodat de interface boxjes van de TFT schermen niet stiekum mijn accu leeg consumeren.

Ik zal nu wat foto's toe voegen die ik inmiddels gemaakt heb.

post-2559-1423822118,8953_thumb.jpg

post-2559-1423822118,9266_thumb.jpg

post-2559-1423822118,9578_thumb.jpg

post-2559-1423822118,9891_thumb.jpg

post-2559-1423822119,0359_thumb.jpg

post-2559-1423822119,0672_thumb.jpg

post-2559-1423822119,114_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Hoihoi.

 

Ik heb 8" tft's in mijn leren hoofdsteunen en een DVD in mijn kofferbak, maar hoe heb jij het aangesloten dat het ook 100% uitgaat en niet op stand by blijft staan ? Ik heb reeds de + en de - in de kofferbak liggen bij de versterker en condensator. Kan ik daar wat mee ? De schakeldraad van de radio naar de versterker ligt er wel en dat gaat wel allemaal uit maar de DVD en TFT's niet... ?! Wie kan mij er iets over vertellen ?

 

Mvg Maurice

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook een klapscherm, inderdaad voor mijn climatecontrol, maar ik hoef dan toch niets meer te regelen, en als mijn radio uit is staat er ook geen spanning op de schermen in de hoofdsteunen,

 

Ik kan hier helaas nog geen foto's van maken, maar ben wel de 18e op meeting zuid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe bedoelen jullie dit ? ....

 

Ik heb toch maar 2 plaatsen in mn dash ? .... 1 voor de radio en de ander voor mn clima ?

 

Ik gok dat jullie bedoelen dat k dan een Radio met ingebouwd klapscherm moet kopen ? Want dat wil ik dus niet. Dat schermpje wat erbij zou komen zou voor mn meisje zijn en voor de show. Dat hoeft niet altijd aan te staan omdat dat snachts irriteert vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden