Ga naar inhoud
  • 0

thermostaat


hendrik32

Vraag

hallo ik heb een nieuwe thermostaat in mn passat 1.9 tdi awx motor maar als ik nu stevig door rij met de clima aan loopt de temperatuur op naar 110 graden zet ik dan de verwarming voluit zaktie weer naar 90 graden ps als ik de kachel wil ontluchten komr er geen koelvloeistof uit maar de kachel word wel heet kan de waterpomp het niet aan?ps bouwt druk op en gooit de koelvloeistof uit het expansie vat. heb ik opgevangen. wat uit het vat was zat in mn fles die ik eronder had gehangen. of denken jullie iets anders mvg compagner

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hendrik, volgens mij loopt het een en ander bij jouw door elkaar. Een paar posts geleden had je het over kvs verlies en nu heb je het over de thermostaat. Probeer je de kvs verlies op te lossen met een nieuwe thermostaat? Dit gaat echt niet lukken hoor!

Een beetje drukopbouw in het expantsievat is normaal, maar drukopbouw waarbij hij het kvs eruit gooit is niet goed. Dit duit echt op een lekke kop. Tenzij je de thermostaat echt verkeerd hebt gemonteerd maar vaak wil dit niet omdat de behuizing aangepast is aan de thermostaat en is meestal op 1 manier te monteren. Sc6 met je blok, grtz cidcom

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden