Ga naar inhoud
  • 0

Xenon vraagje


MarcoFr

Vraag

goedendag,

 

ik heb al wat xenon topics gelezen, maar ik vind door al de info niet het nodige wat ik wil weten.

heb ik bij mijn 3BG nou canbus nodig of niet ? en wat is canbus ?

ik zie ook van die "vork" vormige beugels voor de inbouw van xenon. is dit nodig ? en waarom ?

 

alvast bedankt.

gr,

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik heb ook nog een andere aanbieding via dit forum voor xenon over te nemen, maar ik zit met het probleem dat ik via Paypal wil betalen, omdat ik veel geld daar heb staan. daarbij kost het nieuw ook maar tussen 50 en 70 euro met 2 jaar garantie. maar als je een zeer aantrekkelijke aanbieding doet ...

en Paypal natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Salo op je paypal-account kun je terugstorten op je eigen rekening, tenzij je dat niet wil natuurlijk.

 

klopt, is ook zo gedaan, maar ik wil mijn auto gerelateerde dingen allen maar kopen via paypal. daar staat een bedrag dat ik verzameld heb met verkoop van auto spullen. en om overzicht te houden koop ik online alleen maar spullen via paypal zodat ik niet te veel prive geld meer ga investeren in de auto. opdracht van moeders de vrouw ..... :wink:

 

aangezien paypal bijna bij iedereen is ingeburgerd, heb ik tot nu nog alles via paypal gekocht. alleen heeft jammer genoeg de verkoper hier nog geen Paypal account. dus ga ik het maar nieuw en online aankopen. helaas voor de verkoper. ik was wel geintereseerd. maar ik zie bij diverse online shops een vork vormige beugel die ze aanbieden voor de passat.

deze:

xenonclipskopie.jpg

 

zijn deze ook nodig ?? en zo ja, waarom ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb geen idee waar de beugels voor zijn. Ik rij zelf en 3b en daar passen in de facelift koplampen 'normale' H7 pitten zonder enige beugels of wat dan ook.

Zelf heb ik dus H7 6000K.

 

wat betreft paypal => prima manier om overzicht en kosten in de hand te houden. Kan inderdaad makkelijk uit de hand lopen als je niet oplet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt bij een bg ander beugeltje, om de h7 te monteren.Aangezien daar een xenon pit niet makkelijk in gaat hebben ze dit gemaakt en word het inbouw makkelijker. Ook omdat je bij xenon het glas ook niet mag aanraken, en dat je dan nu voor gewoon h7 een dichte beugel hebt, en dat het lastiger is, vandaar bij deze een opening.

Succes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De rede dat men deze beugeltjes aanbied is dat de orginele beugels onderaan gesloten zijn.

Je kunt hier dus de lamp niet doorheen halen.

Dit kun je makkelijk omzeilen door gewoon onderaan een opening te knippen (met een blikschaar ofzo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vandaag het xenon gemonteerd. helaas heb ik iets kleur verschil, en heb het bedrijf al gemailt hierover. gelukkig een groot nederlands bedrijf.

ik heb 4300K gekocht. de goede lamp schijnt geweldig fel en mooi wit met lichtelijk geel tintje, wat weer als orgineel uit ziet. maar wel veel witter al halogeen. alleen de 2e lamp heeft een blauwe gloed erbij. zal wel geruild kunnen worden.

 

waar plaatsen jullie bij de 3BG aan de bijrijderskant de ballast ?? ik heb hem nu tussen de luchtfilterbox en koplamp unit zitten, bevestigd aan de luchtfilterbox. de orginele kabel was helaas te kort voor een betere montage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden