Ga naar inhoud
  • 0

Poelie ? Snel tikkend geluid.


PassatSportline

Vraag

Beste forumleden,

 

Vanmiddag de passat even goed gewassen en schoongemaakt. Rond 23:00 uur klaar en ik dacht ik draai de auto even om en we laden de auto alvast vol omdat me ouders morgen op vakantie gaan.

 

Me vader start de auto en ik hoor een raar geluid tijdens de starten. Me vader zegt dat het waarschijnlijk niks is, maar ik ken de geluid van de passat wel. Motorkap open gedaan en ja hoor een snel ijzer op ijzer tikkend geluid leek het wel. Gelijk een bekende gebeld die er wel wat verstand van had, dacht ik. Maar het mocht niet baten. Ouders raakten een beetje in paniek omdat het plan was om morgen op vakantie te gaan om 11:00 uur.

 

Ik heb gelijk even de ANWB gebeld en collega was na een uur aanwezig. Hij luisterde met een schroevendraaier naar de poelie en naar nog iets. Heb hieronder even de film gepost, zodat jullie kunnen meeluisteren. Morgen zal ik wel even een foto of video uploaden. Als jullie meer informatie nodig hebben.

 

De wegenwacht heeft mij geadviseerd om er in ieder geval niet mee op vakantie te gaan (3200 km tot Turkije). Advies is morgenvroeg 8 uur naar als eerst naar Garage Ronda in Groningen. Als het daar niet lukt naar Pruijs Groningen, Van Dijk automaterialen of naar Roberts automaterialen.

 

Hier een video:

 

Hier nog wat foto's, omdat jullie dat altijd zo leuk vinden:

img0028z.jpg

 

img0034upload.jpg

 

img0030upload.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Inderdaad klappende spanner.. Auto is gerepareerd voor €262,-.

 

8 uur stond ik voor de garage en om 12 uur was de auto klaar. Gelukkig dat eigenaar tussendoor andere auto's nog tijd ging maken voor onze auto.. Omdat we de brandstofpomp eruit hadden gehaald werd de turbo inlaat geraakt. Na wegrijden kwam de auto maar niet voorruit.. Gelijk terug en gefixt.. Auto is inmiddels al 600 km verder en nog geen problemen.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden