Ga naar inhoud
  • 0

Temperatuursensor


robert

Vraag

Heb mij net aangemeld bij de 'community'. Ziet er goed uit, en heb al diverse nuttige tips gelezen. :)

 

MAAR, zit zelf met het probleem dat mijn Passat (1.9tdi, 110pk, 1998) schommelingen vertoont qua temperatuur. De temperatuurmeter in het stuurhuis schommelt zo tussen 50gr.C en 90gr.C.

Hij schommelt dus altijd in het 'koude' bereik, maar gaat niet over de 90gr.C heen.

 

Trouwens, afgelopen week heb ik 200km gereden en vertoonde mn Passat deze problemen niet. Nu echter weer wel. :?

 

Heeft iemand ervaring/kennis met dit probleem?

 

Alvast bedankt!

 

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Temperatuurmeter in het stuurhuis? Waarvoor is die? Die in de klokkenwinkel bedoel je.

 

Ook bij kleine stukjes rijden mag ie niet schommelen, ze worden electronisch op 90 gezet. Als het verbruik en/of slecht starten ook aanwezig is dan zou je eens een temperatuurzender kunnen vervangen.

 

Wat misschien ook te aan te raden is , is via Vag-com, kijken of daar de temp waarde ook zo schommelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedoel inderdaad de temperatuurmeter in de klokenwinkel.

 

Bij het starten en het verbruik merk ik niets vreemds. Wellicht een goed idee om via Vag-com de temp waarde te checken.

 

Nu alleen nog ff een goeie garage vinden in het Limbo-land. Ben net verhuist vanuit Hengelo gld naar Haelen.

 

Heeft iemand nog goede suggesties in de omgeving Roermond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bedoel inderdaad de temperatuurmeter in de klokenwinkel.

 

 

Heeft iemand nog goede suggesties in de omgeving Roermond?

 

 

Oplossing is als eerder gezegt waarschijnlijk je temp. sensor.

 

En een goeie dealer, kijk eens richting het oosten zou ik zeggen. Veel Duitse vw dealers hebben prijzen die ver onder de Nederlandse liggen en een hoog service niveau (wat je hier nauwelijks tegenkomt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden