Ga naar inhoud
  • 0

Naafdoppen/ kapjes 50 mm ?


vwtum

Vraag

Ik zoek me helemaal rot naar naafdoppen van 50. max 52 mm.Heb al heel internet gehad en 6 zaken maar niks.....het enige antwoord: Hebben we NIET!!!

De enige die ik op het net kan vinden zijn van borbet van €10.-p/s. iemand nog ideeën en of tips ???

2elbclw.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

:lol: ben rustig :wink:

Nou ik was zaterdag wezen kijken in een zaak met sportvelgen, meteen weer een antwoord heb ik niet, ik kijk een beetje rond met een dopje van mijn velg in mijn hand en toen in een keer zag ik een dopje in een velg zitten met de juiste diameter, het was van team dynamics maar die had meneer niet los en wist ook niet of die ze los kon bestellen.

Ik vandaag naar de importeur van team dynamics gebeld......

Nou ik had de grootste onbeschofte kl**tz*k ***** eraan wat je maar kan bedenken, meneer moest persé een foto van het kapje hebben terwijl ik die niet had en hem heel netjes en duidelijk had uitgelegd dat de kleur,vorm of bevestiging geen bal uitmaakte en dat het me alleen ging om een kapje met als diameter 50 mm, ik kreeg als antwoord dat hij kapjes had van 50mm maar dat ik het niet snapte na 16 keer uitleggen en dat ik eerst maar een foto van de velg en kapje moest opsturen en anders het kapje maar moest gaan bestellen bij de winkel waar ik ze gezien had en toen hing hij de telefoon op..

Nou team dynamics SUPER klanten SERVICE :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden