Ga naar inhoud
  • 0

Knipperlicht defect


Zungur

Vraag

Goede dag,

 

Sinds enige tijd kan ik niet fatsoenlijk richting aangeven.

 

Als ik de hendel bv omlaag of omhoog klik, knippert het 1 of 2x , daarna kapt ie ermee, als ik de hendel opnieuw in

welke richting dan ook klik, knippert het opnieuw maar 1 of 2 keer, soms helemaal niet.

Na een bocht, als de stuur weer terugdraait, komt de hendel wel vanzelf op de neutrale stand.

 

De gevarensignaal (alle knipperlichten tegelijk) doen het iets beter, die knipperen soms een minuut lang, of soms helemaal niet.

 

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Had vandaag precies hetzelfde probleem. Gisteren deed ie het nog perfect, vanochtend op de snelweg liet hij het een beetje afweten en tussendemiddag deed ie niks meer. Nieuwe alarmlichtschakelaar gehaald bij Lexpoint in Hoofddorp en het euvel was opgelost. Kosten: 24,10. Had goedkoper gekund bij bijvoorbeeld Brezan (15 ex btw), maar die moesten 'm bestellen en ik wilde 'm nu.

 

Voor de handigheid: Het productnummer van deze alarmlichtschakelaar is 3B0 953 235 D. Die D aan het eind geeft geloof ik de versie van de relais aan, oorspronkelijk had ik een B in mijn auto, maar die worden niet meer gemaakt. Deze doet het prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden