Ga naar inhoud
  • 0

subwoofer gezocht passat 3b sedan


Fect

Vraag

Hallo

 

Momenteel ben ik bezit van een subwoofer(in kist) met een losse versterker.

alleen deze neemt behoorlijk wat ruimte in. nu ben ik op zoek gegaan na een andere subwoofer.

 

Waar moet de nieuwe subwoofer aan voldoen:

- kleiner dan wat ik nu heb (liefst in de hoedenplank/reservewiel gat)

- Minimaal zelfde geluid of beter.

- liefst niet in het zicht.

 

Iemand die hier wat verstand van heeft of een mooie oplossing in zijn passat heeft.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@ appi die op de link heb ik hier bij de audio zaak ook gezien , alleen volgens de verkoper zou ik huilend terug komen omdat dit niet in de buurt komt bij wat ik nu heb.

 

@ cabriootje ik heb nu voor en achter een composet, maar wil liefst niet inleveren op geluid wat ik nu heb en denk wel dat het gebeurt met alleen speakers in deur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar heb ik ook aan zitten denken, alleen als je grote subs in de hoedenplank zet gaat de hoedenplank resoneren en die kleintjes geven weer niet genoeg vermorgen.

 

Zijn er ook kisten die precies in het reserve wielgat passen? dat is denk ik de enige oplossing om ruimte te winnen maar geen geluid te verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb in mijn 3B sedan altijd een ruimte besparende sub gehad van 12" van caliber met een Alpine versterker.

Deze sub kist past precies aan de linkerkant in de ruimte tussen wielkast en achterlicht.

Ik vond het perfect, en vind het jammer dat er geen versie voor de Passat Variant is :(

 

Subwoofer Customfit Caliber BCF72

- 12" subwoofer

- 700W Max

 

314bbkw.jpg

2qs05ma.jpg

 

Deze heb ik nog wel te koop mocht je interesse hebben.

De versterker heb ik zelfs ook nog.

 

Laat maar horen mocht je interesse hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reactie's

 

@kevin v.i ik ben echt op zoek naar iets kleiners de kist die ik nu heb is niet veel groter als die wie jij aan bied.

 

@rener Ik hou deze even in me achterhoofd ga eerst even kijken wat de mogelijkheden zijn voor subs in de hoedenplank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gebruik je het 'vak' links voor een wisselaar oid?

Als je die ruimte niet gebruikt zou ik de sub daar in maken.

Ik heb dat bij mij variant ook gedaan, en heb bijna geen ruimte verloren van de koffer ruimte.

Komt wel wat knutselen bij kijken, maar dat mag de pret niet drukken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rockford Fosgate heeft van die flat woofer(s)boxen die oorspronkelijk ontwikkeld zijn voor pick ups vanwege de schare ruimte in de cabine.

Zelf zit ik er ook aan te denken om hier 2 van aan te schaffen:

 

10 inch versie met 300W rms

RF_Shallow_Enclosure_2.jpg

12 inch versie met 400W rms

x575P3LS12-f.jpeg

Scheelt niet in breedte maar dus wel de helft in diepte :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

sorry dat ik het zeggen moet maar subwoofers en hoedeplanken gaan echt niet samen bouw al 15 jaar geluidsapparten in en punt 1 het klinkt voor geen meter een sub in de hoedeplank punt 2 verstevigen is de auto alleen maar lelijker maken met de koffer opendoen punt drie waar wil je een subwoofer vandaan halen die ook nog eens vermogen heeft en heel en dan bedoel ik ook heeel platte magneet spoel heeft ik kan wel verder gaan maar voor een echte oplossing kan je ook voortaan als je echt een beetje geld uitgeeft je eigen subwoofer laten inbouwen in de reservewiel bak met een dynotube zodat je niets ziet zitten maar wel de volle lage tonen hebt van een volmaakte sub mocht je meer vragen over audio hebben doe me dan een pm ik zal ze gelijk beantwoorden als ik het zie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden