gevanje Geplaatst 8 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 8 december, 2006 Hallo, Ik heb vandaag (eindelijk) mijn dubbeldin MFD navi laten inbouwen. Het werkt alleen niet. Als ik de gps status nakijk zie ik 32 satelieten en 0 ontvangen. Wat kan er fout zijn??
0 gevanje Geplaatst 9 december, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 december, 2006 Defecte gps.. Bedoel je daarmee de gps antenne?
0 antonio Geplaatst 9 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2006 ja die bedoel ik. Het lijkt mij sterk dat hij 32 satelieten kan ontvangen. Normaal gesproken heb je er maar maximaal 16.
0 gevanje Geplaatst 9 december, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 december, 2006 Ik laat er volg. week een nieuwe antenne inzetten.
0 Vdub Geplaatst 9 december, 2006 Rapporteer Geplaatst 9 december, 2006 Ik heb er ook altijd staan dat ie max 32 sats kan ontvangen, gemiddeld vangt ie er tussen de 3 en 9..., de plaats van de gps module is wel erg belangrijk... tevens moet ik ook nog een (copietje) van een benelux cd zien te bemachtigen (hint?)
Vraag
gevanje
Hallo,
Ik heb vandaag (eindelijk) mijn dubbeldin MFD navi laten inbouwen. Het werkt alleen niet. Als ik de gps status nakijk zie ik 32 satelieten en 0 ontvangen. Wat kan er fout zijn??
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten