Ga naar inhoud
  • 0

Achterklep gaat niet meer op slot


Robert1987

Vraag

Beste allemaal,

 

Tijdens een gezellig weekendje weg kwam ik erachter dat de achterklep niet meer op slot gaat met de CV. Ook het slot een kwart slag draaien naar rechts gaat niet meer. Hij gaat nog maar een halve kwartslag naar rechts waarna de rest van de deuren wel reageren. Ik kan dus wel de rest van de deuren vergrendelen of ontgrendelen via de achterklep, echter doet deze zelf niet mee. Ik dacht zelf aan een kapotte motor maar vind het vreemd dat het slot ook niet meer een kwart slag naar rechts kan. (het voelde ook vrij vochtig in die ruimte daar achter het slot)

 

Volgens volgende afbeelding heb ik geprobeerd erbij te komen maar na het verwijderen van de schroeven nr. 8 kreeg ik deze delen niet los.... De rest kwam wel los. Is het zo dat de motor de ijzeren staaf blokkeert wanneer deze op slot gaat?

 

tek1-3bg.jpg

 

Is er misschien iemand die mij kan helpen of een idee heeft wat dit kan zijn? Denk dat als ik even snel langs een garage ga ik ook kan rekenen op een flinke rekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je moet vast wel een keer weer naar je ouders, dan waai je gewoon ff bij mij langs.. ik denk dat je ruitensproeieraansluiting is afgebroken.

 

Dat plastic werk moet je er wat wil afroppen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Denk dat ik wel weer langs kom in Vorden, begin dat dorp wel goed te kennen zeg :P . Neem wel wat mee voor de slanke lijn :D

 

Voor zover ik dus wel dat plastic los heb gekregen en kon kijken zat alles wel vast maar was het vochtig. Misschien een lekje ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden