Ga naar inhoud
  • 0

Vlotter kapot (brandstoftank meter)


Typhke22

Vraag

Beste,

 

ik ben vandaag gaan kijken naar een Passat Variant van 2000 met een 1.9TDi motor. Nu is de vlotter kapot van de auto volgens de eigenaar. Hij blijft namelijk altijd op maximum staan (was het maar waar!) Is de oorzaak de vlotter of het dashboard? Welke is het meest waarschijnlijk? Is het mogelijk om de vlotter zelf te vervangen? En wat kost dit ongeveer, de onderdelen en de prijs in de garage?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Welkom.

Bedankt!

 

vOLGENS MIJ BLIJFT DE METER OP 0 STAAN ALS HIJ GEEN SPANNING KRIJGT DUS ZOU HET INDERDAAD HEEL GOED DE VLOTTER KUNNEN ZIJN, OF DE BEDRADING DAARVAN.

 

(sorry, zie nu pas dat m'n capslock aanstaat) :embarassed:

Haha :) geen probleem. Enja dat lijkt me ook. Enige ervaring met de vlotter? Kan je eraan onder de auto of moet je de achterbank eruit halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hou er rekening mee dat er twee vlotters inzitten...Bij mij stond de naald op 3/4 als ik 'm toch echt had afgetankt. Door de dealer vervangen en schijnt best een klus te zijn. Achterbank zal er sowieso uitmoeten.

 

Enne, niet vergeten: viewforum.php?f=104

 

Altijd leuk om te weten wie wie is...Maakt het toch weer wat meer een clubje... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hou er rekening mee dat er twee vlotters inzitten...Bij mij stond de naald op 3/4 als ik 'm toch echt had afgetankt. Door de dealer vervangen en schijnt best een klus te zijn. Achterbank zal er sowieso uitmoeten.

 

Enne, niet vergeten: viewforum.php?f=104

 

Altijd leuk om te weten wie wie is...Maakt het toch weer wat meer een clubje... :wink:

Hey, ahzo dat wist ik niet. Weet je nog hoeveel dat koste ongeveer?

 

Ja dat topic had ik al gezien maar het was er nog niet van gekomen omdat ik zelf nog geen Passat heb, maar dat kan misschien snel veranderen. Maar de wagen waar ik nu mee rij (van ouders) is ook een Passat dus zal wel even een post maken. :angel: (Dat is ondertussen ook gebeurd: viewtopic.php?f=104&t=39139&p=435202#p435202)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden