Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe speakers ingebouwd


jarno1980

Vraag

Vandaag mezelf de hele dag nuttig gemaakt met het inbouwen van nieuwe speakes.

Ik ben blij dat dit forum er is anders was ik er nooit uitgekomen.

Voorin heb ik een set audiosystem radion 165 compo gemonteerd en achterin een set MX165 compo ook van audiosystem.

Wat een verschil zeg :shock: !!!! ik heb nu muziek in de auto.

Hoewel ik het geluid nu prachtig vindt denk ik dat ik toch een andere radio wil (heb nu een hu van caliber :embarassed: ).

Wat raden jullie mij aan, Ik wil in ieder geval dat ie een sd kaartje kan lezen, dat er een aantal versterkers op kunnen, hoog voltage pre outs en natuurlijk volkswagen kleur display en knoppen (blauw/rood).

De speakers draaien nu op de hu zelf maar ik wil die op een versterker aansluiten, ook hier graag jullie advies voor een mooie 4 kanaals versterker (of 2 kanaals versterker op front en de achterspeakers via hu?).

De subwoofers die erin komen zijn 2 Hertz hx300d (600Wrms per stuk) parrallel (1 ohm) aangesloten op een audison Lrx1.400 monoblok (900Wrms 1ohm) 8-) .

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren en bedankt voor jullie tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij zijn de meeste radio's met 3 pre outs al heel goed .... want alleen mensen die goed geluid willen nemen 3 preouts lol dus als je een radio kiest met 3 preouts dan wordt je keuze op de radio sites al een stuk kleiner en helemaaal als je er een sd kaartje in wil stoppen.

Dus daar kom jezelf wel uit ..... ik neem aan dat je een eigen smaak hebt ;)

 

Mvg Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Adviseren wordt moeilijk als we niet weten welk model passat je hebt............................

Heb je 1-din of 2-din?

 

sd-kaart lezen stel je als eis. Met een USB-stick is het het ook erg prettig werken ;-) Maar een sd-kaart heb je niet in het zicht he ;-)

 

Ik moet volgende week ook aan de bak om achter nieuwe speakers in te bouwen. De huidige speakers achterin komt geen mooi geluid uit. Hoop dat na vervanging blijkt dat het aan de speakers lag en het geluid dan prima is.

 

Een model/merk kan ik je niet adviseren. Er komen steeds weer nieuwe modellen op de markt. Kijk eens op kieskeurig.nl. Daar kun je je eisen invoeren en aan de hand van het zoekresultaat een apparaat kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou voor een Alpine HU gaan.

 

De volgende unit heeft USB aansluiting en 3 RCA pre-outputs, Front/Rear/Sub (sub niveau is te regelen via de HU.

En deze unit heeft Blauwe/Rode kleuren wat mooi bij het interieur past.

 

http://www.autohifi.nl/index.php?page=p ... bgroep=112

 

Ik heb zelf ook altijd een Alpine HU gebruikt en altijd naar tevredenheid gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je van hééééééél veel instelmogelijkheden houdt is de Pioneer DEH-80PRS een super apparaat: SD, 2x USB, CD-driver, BT-audio en niet te vergeten de Tuner. Kleuren zijn zelf in te stellen, dus niet wit zoals op de foto. Deze is net op de markt, april 2012.

Kijk zelf maar, alleen is ie niet echt goedkoop, kost hier 399 euro:

 

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ ... /DEH-80PRS

 

Lekker stak uitgevoerd, net als het interieur van de passat. Daarom zit deze ook in mijn passat.

 

P.s De versterker is veel te licht op 2 subs op 1 ohm aan het sturen 1200 tov 600W RMS. Doet het wel maar er is dan meer mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoi, of kijk eens naar deze....mooi apparaat voor een mooie prijs....bevalt me goed..veel instellingen...incl parrot carkit, high/low pass / sd / ipod / usb...3 hi-volt (4V) RCA-pre-uitgangen, 113 kleuren instelbaar..

Voor specificaties:

 

http://www.pioneer-store.nl/mvh-8300bt? ... fAodghophw

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden