Ga naar inhoud

Lekkage in auto !! Hellup


Redneck74

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Sinds kort kwam ik erachter dat het achter de bijrijdersstoel zeer vochtig/nat is.

Het is alleen op het vloer gedeelte, en vooral het diepere gedeelte daarvan.

 

Het is alleen achter de bijrijdersstoel, en voor bij de bijrijdersstoel zag ik een straaltje water komen tussen de kunstof dorpel uit

 

Heeft iemand dit misschien ook meegemaakt !!!

 

Het gaat om een Passie 3BG 1.8T uit 2002 ( variant )

 

Ik zou graag van iemand willen horen wat hier het probleem zou kunnen zijn,

 

Graag hoor ik spoedig van iemand

 

m.vr.gr

Emiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze bedoelen zoeken op het forum, ik heb zelf vorige week een grote lekkage verholpen. Bij mij zaten de pluggen er nog in onder de moterkap. Maar het kan verschillende oorzaken hebben, als het uit de deur komt is het waarschijnlijk je deurbeplating die niet goed afgekit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na vervangen van de raammotor in de achterdeur had ik ook HET probleem,ik had niet verwacht dat dit zoveel water zou opleveren,na de binnenkant van de deur gedemonteerd te hebben ben ik binnen gaan zitten en mijn vrouw heeft het raam bewerkt met de tuinslang,schrikken dus onderkant van de yzeren binnenplaat droog en schoon gemaakt daarna opnieuw afgekit probleem verholpen

 

sucses simon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na vervangen van de raammotor in de achterdeur had ik ook HET probleem,ik had niet verwacht dat dit zoveel water zou opleveren,na de binnenkant van de deur gedemonteerd te hebben ben ik binnen gaan zitten en mijn vrouw heeft het raam bewerkt met de tuinslang,schrikken dus onderkant van de yzeren binnenplaat droog en schoon gemaakt daarna opnieuw afgekit probleem verholpen

 

sucses simon

 

Dit is inderdaad de boosdoener, afkitten en klaar ben je, was bij mij ook het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden