Ga naar inhoud

verlagingsvraag 3B; hoe laag gaan?


blastaway

Aanbevolen berichten

Hallo Mede Passat fanaten :D

 

Vrijdag wil ik mijn 3B variant gaan verlagen. Ik weet allen niet hoe laag te gaan. Het is een schroefset. Ik dacht zelf 50 voor en 40 achter.

 

Iemand een idee of dit mooi of voldoende is? Of eventueel lager?

 

Alvast bedankt voor jullie info.

 

Mvg,

 

Sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

iig niet zo laag als der passat.. wat die heeft last van de drempels.

Ik denk dat je met 50-40 opzicht best goed zit.

 

Als je stukjes gaat proberen dan kort proberen en zekerweten of het goed is of niet.. want je moet daarna ook even uitlijnen.. anders blijft je dat doen.. das ook zonde van je geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verlaging die je in gedachten hebt, lijkt me wel een goede. Wij zijn verlaagd met een Eibach Pro kit (35mm) en dat is een mooie mix tussen looks en praktisch comfort. (hoewel we de drempel hier op het pleintje met beide auto's altijd nog raken)

 

Wat ikzelf in gedachten had, is de schroefset instellen op de helft ongeveer, en dan uitlijnen. Ga je erna spelen met de hoogte, dan zal je camber niet teveel gaan afwijken, en hoef je niet opnieuw uit te lijnen. Zelf doe ik dit ook waarschijnlijk, al zet ik de basis-stand wellicht al op een verlaging van plusminus 4/5cm. (schroefsetje onder de auto van mijn moeder, komend weekend)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo passat'ers

 

Die van mij is ook verlaagd met alleen de veren, ik zit ook op 35mm(mad veren) nou lager moet ik niet gaan met al die drempels hier. Ik ben blij dat ze allemaal in een 30km zone liggen, want sneller dan dat moet ik ze niet nemen. Anders gaat het geld kosten.

 

 

Gr.SPeedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne is zowel vooraan als achteraan met - 8 cm verlaagd (kw var 1)

en ik heb totaal geen problemen met de drempels

kan er nog overal makkelijk recht over

wel in 1ste of 2de versnelling hangt van de drempel af

grtz cohen

 

hehe, kom eens hier in NED rijden, spreken we je weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben mijn wagen lichtjes terug aan het verhogen. Ik kom van -8.5 vooraan naar nu -6 aan het gaan vooraan.

Ik had paar weken geleden op een baan die ik niet kende, door een "zonk" gereden, hadden ze eens stuk asfalt gelegd, maar was wat ingezakt met als gevolg en dan nog met alu bodemplaat dat mijn carterpan gedeukt is, en hoop dat ik mijn olie nog kan aflaten....

Ik heb wel het idee dat de motor bij een 3bg lager komt dan bij een 3b. Op de vorige de 3b lag ik tot -9cm, maar dat is niet meer haalbaar tegenwoordig...

Zo lag ie erbij aantal weken voordat hij verkocht werd.

img0158jk0.jpg

Zo laag is mooi, maar praktisch.???!die keuze moet je zelf maken ;)

 

Mvg Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden