Ga naar inhoud
  • 0

Velgen reparatie


Daniel_tdi

Vraag

Ha mensen,

 

Bij mijn set BBS le Mans ( 18inch imi) laat op de achtervelg de blanke lak los ( rij nu met origineel). Nu wil ik dit graag laten herstellen en dan gelijk de hele set maar opnieuw in de blanke lak laten zetten. Heeft iemand een idee waar dit ergens tussen Zwolle en Harderwijk kan en wat een beetje de kosten zullen zijn?

 

Thnx alvast. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

zijn jou 2 delige wielen wel echt 2 delig? vaak zijn de immi's niet 2 delig

 

kijk een bij jps-works of art is echt super bedrijf krijg je velgen in nieuw staat (of nog mooier terug)

http://www.jps-worksofart.nl/

http://jps-worksofart.blogspot.com/

 

Zit bij vwoutlaws die man en heeft de velgen van vrienden van mij ook gedaan echt top hoe ze terug komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een kennis van mij repareert ook velgen. heeft 1 velg van mij ook gerepareerd die eigenlijk was afgeschreven en rijp voor oud ijzer. heb hem voor de gein aan hem gegeven om op te knappen en heb hem nu als reservewiel want je ziet er niks meer van!

 

is alleen wel omgeving roosendaal en kost 50 euro per velg of het nou veel of weinig schade is. heeft een eigen bedrijf in spotrepair en doet echt heel veel wielen voor dealers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo ff een update heb contact gehad met wheeltrim in Nijker en die vragen 400 euro voor de set ex btw. En dan moet ik zelf voor nieuwe boutjes zorgen omdat diegene die er nu in zitten van plastic zijn, das dan weer het nadeel van imitatie wielen. Maar iemand nog een adres waar het iets goedkoper kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoi

 

ff een vraag waarom koop je geen 1 nieuwe velg bij de boer

het is goedkoper dan op zoek gaan naar een herstelbedrijf om het op

te laten knappen

???????

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hoi

 

ff een vraag waarom koop je geen 1 nieuwe velg bij de boer

het is goedkoper dan op zoek gaan naar een herstelbedrijf om het op

te laten knappen

???????

 

Groetjes Fai

 

Ja zat ik ook aan te denken, maar van de imitatie wielen is de blanke lak slecht dus dan koop ik een andere velg en dan krijg ik straks hetzelfde probleem ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat doen ze dan voor die 400 EUR? Mijn setje, ook 18 inch imi's, wil ik ook onder handen laten nemen...heb exact hetzelfde probleem.

 

Velgen ontlakken, stralen en dan poedercoaten en afwerken met blanke lak. Alleen krijg je niet meer een gepolijste rand hetgeen wat ik juist mooi vind bij deze velg. En de boutjes die er nu inzitten zijn van plastic dus die worden eruit gesneden en dan moet je dus nog zelf rvs bouten kopen en plaatsen,maar dat ik niet het meeste werk denk ik.

 

Dit doen ze dus voor de 400 euro vertelde Wheeltrim mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat ik echter niet snap is dat ze je vertellen dat je nieuwe wielboutjes moet kopen omdat ze de huidige eruit gaan snijden?! je kunt ze er vanaf de binnenkant zo uittikken, appeltje eitje en gewoon opnieuw en opnieuw te gebruiken...

 

en tja, 400 euro vind ik ook wel aardig aan de prijs hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als het echte dure velgen zijn is €400,- niet veel, maar als je over een imitatie setje spreekt die vaak niet veel meer dan €600,- zijn.... vind ik €400,- veel te veel.

 

Mijn wintervelgen zijn ook door mijn gepruts flink beschadigd (18" OEM samarkand) en die zou ik voor max €200,- laten repareren en spuiten... terwijl een setje Samarand nieuw ook al iets van €1600,- kaal kost (heb ik er natuurlijk niet voor betaald :lol:)...

 

Ik zou op zoek gaan naar dezelfde velg als reserve..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Daniel : ouwe waardeloze volleyballer.

 

Wheeltrim is wel een goede opzich ik kan misschien via via wel kijken of die 400 nog iets goedkoper kan. Het raceteam van mijn vorige baas brengt er ook alle velgen heen voor reparatie e.d.

 

Gr Emiel

 

ps tot morgen

 

He prutser

 

Als je voor me zou willen informeren graag, hoor ik het dinsdag wel als je normaal kunt lopen dan hehehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als het echte dure velgen zijn is €400,- niet veel, maar als je over een imitatie setje spreekt die vaak niet veel meer dan €600,- zijn.... vind ik €400,- veel te veel.

 

Mijn wintervelgen zijn ook door mijn gepruts flink beschadigd (18" OEM samarkand) en die zou ik voor max €200,- laten repareren en spuiten... terwijl een setje Samarand nieuw ook al iets van €1600,- kaal kost (heb ik er natuurlijk niet voor betaald :lol:)...

 

Ik zou op zoek gaan naar dezelfde velg als reserve..

 

Idd vind het nog aardige knaken, maar zal es her en der informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden