Ga naar inhoud
  • 0

Raadselachtig dashboard probleem!


keesiev

Vraag

Hallo,

 

Wij hebben een vw passat 2,5tdi uit 2001 en sinds kort doet deze heel raar. Het begon met het zwakbranden van het dashboardlampje van het mistlicht wanneer ik met lichten aan remde. Later gebeurde dat ook zonder dat de lichten aan waren en als ik de lichten ook aan had bleef het mistlampje continue zwak branden en lichte fel op wanner ik remde.

 

Daarbij is nu nog gekomen dat wanneer ik knipperlicht naar links aanzet (met lichten aan), dat deze snel gaat knipperen en achter de remlichten en het middenremlicht knipperen. Ook springen nu af en toe de lampjes van de esp en abs aan.

 

Het is allemaal in een paar weken steeds erger geworden en ik snap niet wat dat nu toch zou kunnen zijn. Misschien ergens corrosie door vocht of zout?? :?:

 

Kent iemand dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

je paneel voorzichting uitbouwen en het onderdeel nummer opschrijven.

op ebay duitsland zoeken naar een vervanger. zijn er zat van. tussen 150 en 200 euro moet je zeker een werkend exemplaar kunnen vinden.

wel goed het nummer controleren als je het verkeerde type hebt, kun je problemen met startblokkering krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Matthijs, dat is wat de garage denkt, ze hebben voor zover al alles nagekeken...een VW expert...en de VAG geeft die 9 fouten aan waarvan 8 met Massa problemen, deze zijn gereset om te zien of het eenmalig zou zijn, maar dat heb ik zelf ook al gedaan, heb me een VAG digital auto scanner gekocht om niet iedere keer 35 euro te betalen om uit te lezen en te resetten... en dan blijft het probleem alsnog, dit heb ik reeds eerder aangekaart met de melding STOP IN HET DASHBOARD...op 8 januari....op dit forum, als het goed is hoor ik morgen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden