Ga naar inhoud

3e driepuntsgordel op de achterbank


spirelli

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit topic in de goede rubriek staat maar ik wilde mijn blijdschap even met jullie delen. We verwachten op korte termijn onze derde kleine. Deze kan dus elk moment komen. Het probleem was echter dat we in onze Passat een achterbank hadden zitten met 2 driepuntsgordels en 1 heupgordel. Niet ideaal dus. Een zoektocht naar het brede ruggedeelte met een 3e driepuntsgordel heeft niets opgeleverd. Ik was hier al geruime tijd naar op zoek. Het was zeg maar niet te vinden in de goede kleur. Ik had er een gevonden echter was deze beige. Ik heb echter het sportline interieur. Nu was ik van de week bij mijn monteur ivm een probleem met de CV. Zijn collega monteur had ook een Passat. Om uit te sluiten dat de comfortmodule defect was hebben we deze even omgestoken. Tijdens dit klusje viel het mij op dat de collega monteur in zijn Passat hetzelfde interieur had zitten. Maar het mooie was dat hij dus wel de 3e driepuntsgordel in de achterbank had zitten. Ik ben hier toen ook meteen over begonnen. De collega monteur gaf aan dat hij zijn auto te koop wilde zetten. Ik heb het voorstel gedaan om de brede achterbank delen te ruilen met een vergoeding van mijn kant uit. En met succes! Vanmiddag is het achterbank gedeelte omgezet. Ik heb nu dus een achterbank met 3 driepuntsgrodels. Wel zo veilig voor de kinderen. Mijn dag kan dus niet meer stuk vandaag.

Ik wilde mijn bijheid even met jullie delen!!!!!!!! :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden