Ga naar inhoud
  • 0

Led verlichting devil eyes


roelh

Vraag

Hallo allemaal,

 

Misschien is dit wel een hele domme vraag maar...

Ik wil Devel Eyes koplampen voor mijn 3BG met LED-verlichting.

Nu weet ik niet of die led lichten kapot kunnen gaan (neem aan van wel...alles kan kapot...)

Zoja, kunnen deze makkelijk gemaakt/verwisseld worden?

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij de angel eyes kon je de versies waar 4 lampjes per ring in zat wel vervangen.

Maar bij de latere 1 a 2 led versies onder in de ring werd dat nagenoeg onmogelijk.

 

Ik heb zo'n lamp nog niet in mijn handen gehad dus zou zo niet weten of er een draadboom met LEDs in zit die je er zo ineens uit kan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
maar dat leds kapot gaat komt niet vaak voor. kijk maar de passat 8er lamp leds. mijne komt uit eind 2005??

nog nooit iets mee gehad alles ledjes doen het gwn.. en anders valt het tog een jaar onder de garantie..

Heb al een Passat 3c gezien waar de leds 8ter defekt waren.

Je ziet ook al heel wat Audi's met een kapotte ledbalk en dat is een hele koplamp te vervangen en zeer kostelijk.

 

Een optie zou kunnen dat je devil eyes neemt voor gewone gloeilampen en daar een led insteekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
maar dat leds kapot gaat komt niet vaak voor. kijk maar de passat 8er lamp leds. mijne komt uit eind 2005??

nog nooit iets mee gehad alles ledjes doen het gwn.. en anders valt het tog een jaar onder de garantie..

Als het voltage altijd netjes constant blijft klopt dit. Helaas geldt dit niet voor alle auto's en krijg je soms een stroompiek. Als er iets is waar LEDs slecht tegen kunnen is het dat wel. Slechte kwaliteit LEDs gaan hier snel kapot van, de betere (maar ook vaak duurdere) kunnen hier beter tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
verplaatst

 

Er was hier tijdje terug al iemand met zulke koplampen. Daar waren de led's kapot, heeft toen nieuwe koplamp besteld.

Ja dat was ik.. Alleen bleek dat het al die tijd een kabelbreukje was dus heb voor niks de lampen besteld :angry:

 

Als je electrisch heel handig bent en je krijgt het voor elkaar om de koplamp open te krijgen zonder de boel te slopen en je kan aan die SMD leds komen dan is het wel te doen.. Als je niet voldoet aan 1 van de bovenstaande vereisten: niet proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
maar dat leds kapot gaat komt niet vaak voor. kijk maar de passat 8er lamp leds. mijne komt uit eind 2005??

nog nooit iets mee gehad alles ledjes doen het gwn.. en anders valt het tog een jaar onder de garantie..

Heb al een Passat 3c gezien waar de leds 8ter defekt waren.

Je ziet ook al heel wat Audi's met een kapotte ledbalk en dat is een hele koplamp te vervangen en zeer kostelijk.

 

Een optie zou kunnen dat je devil eyes neemt voor gewone gloeilampen en daar een led insteekt.

 

ja okéé heb je wel gelijk in.. maar ik bedoel goede leds gaan ook weer niet zo makkelijk kapot.

 

en over de 8er lichten dan denk ik dat er tog wel meer mis met die auto zelf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden