Ga naar inhoud

3B Helder glas koplampen, Keuze?


Blue Pearl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt ReneR voor je uitleg/commentaar, ik ga nu zoeken naar een paar nieuwe Lichtunits.

 

Weet je ook al welke?

 

Ik ga denk ik toch voor de 'normale' met helder glas... :wink:

 

 

Ik denk die van In-Pro (zonder angeleyes) zie pag 1.

Maar dat zeg ik nu , wie weet wat ik in Essen tegenkom volgende maand...

post-2087-1423822076,6634_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit weekend de FK angel eyes besteld. Lampen en pinkers en zij pinkers en 6xH7 lamp en 2xchroom pinker lamp voor 230 eurie incl verzend kosten.

 

www.Ebay.de , zoek op FK passat.

 

Was 1 binnen werk stuk van een originele lamp. Imitatie lamp kost ongeveer 70 euro pst.

 

Groet WS.

 

FK en in-pro heeft de gemiddelde auto shop hier in NL ook wel...

En zo veel scheeld dat niet meer met Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ReneR voor je uitleg/commentaar, ik ga nu zoeken naar een paar nieuwe Lichtunits.

 

Weet je ook al welke?

 

Ik ga denk ik toch voor de 'normale' met helder glas... :wink:

 

 

Ik denk die van In-Pro (zonder angeleyes) zie pag 1.

Maar dat zeg ik nu , wie weet wat ik in Essen tegenkom volgende maand...

 

Wanneer ga jij naar essen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ReneR voor je uitleg/commentaar, ik ga nu zoeken naar een paar nieuwe Lichtunits.

 

Weet je ook al welke?

 

Ik ga denk ik toch voor de 'normale' met helder glas... :wink:

 

 

Ik denk die van In-Pro (zonder angeleyes) zie pag 1.

Maar dat zeg ik nu , wie weet wat ik in Essen tegenkom volgende maand...

 

Wanneer ga jij naar essen?

 

 

Ik denk 1 dec.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de mijne. Geloof dat ze op de vorige paginaa ook ergens tussen stonden. Ik ben niet echt tevreden over de lichtopbrengst.

 

 

passatrs4012S.jpg

 

passatrs4008S.jpg

 

Scheelt de lichtopbrengst veel tov de orginele lampen ?

Welke heb jij nu? Die van In-Pro (Depo) ?

 

Mooie velgen trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan om die FK set incl angle eyes te bestellen bij SKG a €249,-.

Nu is mijn vraag of die helemaal compleet zijn. Wat voor lampen moeten daarin? Die angle eyes worden gevoed vanuit een H4 lamp of zo? Hoe werkt dat precies? En weet iemand of dit een goede prijs is en of ze ergens anders misschien goedkoper zijn? Tja blijf wel Nederlander he.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De fk's met angel eyes zitten er bij mij ook in, Wiekolino nog bedankt voor het helpen monteren.

 

Kwaliteit is matig, 1 knipperlicht zat al stuk in de doos (Wiekolino had hetzelfde probleem), kunnen repareren, meteen de andere ook verstevigd, de lip waar de veer aan bevestigd zit met 2 componenten lijm.

 

De hoogte verstelling van een lamp draaide los van de as die lamp in gaat, kunnen repareren, meteen allemaal verstevigd met seconden lijm, let op voor de lijm damp die laat kunstof wit uitslaan.

 

De kleine lampjes voor de angel eyes gaan snel stuk, na 2 dagen al 2 stuk, lampen weer compleet gedemonteerd en de angel eyes pitjes vervangen voor philips T5 12V W2x4.6d lampjes, volgens een opel forum in duitsland gaan die stukken langer mee.

 

De speciale kabel boom met relais hebben we niet gemonteerd ivm meerdere mensen die dit niet hebben gedaan en ook geen problemen hebben ondervonden. Kan me ook niet voorstellen dat 8x1,2w=9,6w (0,8Amp) een kabel/zekering door laat branden die normaal 5w (0,41Amp)aan kan, of de dubbelle waardes voor links en rechts.

 

Al met al goed opletten met monteren en afstellen want het is chinees kunstof. Ziet er gelukkig wel top uit, licht is ook voor en H7 lamp vrij goed, kan ook komen doordat mijn koplampen/reflectoren behoorlijk op waren. Er komt ook geen water/condens in wat je ook regelmatig leest.

 

Heb ze trouwens besteld via ebay: FK Lampen, FK voor pinkers, heldere zij pinkers, 6xH7 lamp en 2x chroom pinker lamp voor 230 euro incl verzend kosten.

 

In een angel eye komplamp van FK voor de Passat zit dus 2x H7 en 8x T5 12V W2x4.6d.

 

Doe er je voordeel mee, ben wel benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers, ook Wiekolino vond de kwaliteit matig.

 

Groet WS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de angel eyes van FK, ben er best over te spreken.

 

IK heb ze niet extra afgekit en heb nog nooit last gehad van vocht, knipperlicht bevestiging is idd niet erg stevig, schoot bij mij ook los.

 

Ik heb lampen ondertussen al meerdere malen gedemonteerd ivm xenon en vervangen van lampjes in de ringen.

 

Die zijn zo kapot, ik heb nog witte T5 leds ingehad, mooi wit licht, maar deze gaan ook snel kapot.

 

Afgelopen weken lekker gesoldeerd met mm leds en weerstandjes en nieuwe draadboompjes gemaakt.

 

Nu dus weer witte ringen en kijken hoelang dit t blijft doen.

 

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, leuke photo shoot. Eigenlijk zou je de leds op de punt nog moeten voorzien van een coating zoals de originele lampies. Je ziet nu 4 heldere puntjes, heb ik ook bij de philips t5 lampjes. Las op een duits forum dat iemand dit met zilvere hitte bestendig spuitverf heeft gedaan. Kan wel weer van invloed zijn op de levensduur van de Led/Lamp ivm kwijtraken van de warmte.

 

Het werkt bij mij nu allemaal wel en ben ook wel tevreden maar als je fk vergelijkt met de originele hellas die erin zaten dan is het matig spul.

 

En als ik iets nieuw koop dan ga ik ervan uit dat het toch wel effe meegaat en je niet meteen 1 dag of nog langer aan het klooien bent om het goed te krijgen. De prijs van FK is er ook wel na want een originele hella kost 170 euro nieuw pst, een imitatie unit heb je voor 45 euro pst, welke ook wel minder zal zijn.

 

Groet WS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@www123, als je goed kijkt op fotos kan je zien dat ik de kopjes met aluverf Revell) heb aangetipt.

 

Er is ook een foto met 1 led in unit zonder aluverf en 1 met aluverf.

 

Leds zijn zo sterk dat je bij deze angel eyes altijd wel ziet waar ledjes in de ring geplaatst zijn.

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden