Ga naar inhoud
  • 0

Inbouwframe passat 3bg Highline


vandewijngaard

Vraag

Ik ben in het bezit van een Passat 3bg variant highline TDI (2002). Deze heeft een ingebouwd navigatiesysteem MFD. Het probleem bij dit systeem is dat deze geen CD's/MP3 kan afspelen. Ik ben op zoek naar een manier om dit alsnog te doen. Omdat ik nog in het bezit ben van een aftermarket kenwood radio/cd/mp3-speler (1-din) zit ik eraan te denken om deze in te bouwen.

 

De MFD is echter 2-din, als ik deze vervang hou ik ruimte over. Ik heb al even gekeken naar een bakje waarmee deze ruimte opgevuld kan worden, maar die zijn zwart. Middenframe van mijn auto is van wortelhout (nou ja, het lijkt er op :P). Heeft iemand een idee hoe ik een ander middenframe kan bestellen en wat de kosten hiervan zijn?

 

Ik ben eigenlijk op zoek naar een middenframe (1-din) waarbij onderin een opbergvak zit. Zie bijlage...

 

 

 

Ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met deze oplossing.

 

Alvast bedankt

post-12951-1423825216,8575_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

allereerst welkom op het forum martin. het mfd systeem werd meestal geleverd met een cd wisselaar. als dit bij ook zo is dan heb je zeker mogelijkheden om mp3 te spelen. wellicht kun je een wisselaar inbouwen als je deze nog niet hebt. deze zijn genoeg te krijgen en is misschien de goedkoopste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
allereerst welkom op het forum martin. het mfd systeem werd meestal geleverd met een cd wisselaar. als dit bij ook zo is dan heb je zeker mogelijkheden om mp3 te spelen. wellicht kun je een wisselaar inbouwen als je deze nog niet hebt. deze zijn genoeg te krijgen en is misschien de goedkoopste oplossing.

 

Is een wisselaar niet een hele kostbare oplossing? Ondersteund de VW wisselaar ook MP3? Zijn er ook andere wisselaars aan te sluiten op een MFD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Koop gewoon een nieuwe radio via dieseltje, dan hab je alles dvd mp3 en die past perfect in dat dubbeldin.

mischien met inruil oude radio op een nieuwe, je hebt een korting als forum lid,met bepaald aantal berichten,of een donatie.

Dat is de beste oplossing, dan heb je mooi nieuwe systeem en werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden