Ga naar inhoud

Nieuwe Dietrich voorbumper 3B


Mocca CB

Aanbevolen berichten

Mooi! Echt een hele mooie.. kost ook wel wat maar ik vind het mooi dat ze net als OEM kunststof honingraat gebruiken.. en de mistlampen zitten er erg mooi in!

 

Die gaaspanelen zijn origineel VAG. De zijpanelen (met mistlampuitsparing) zijn van een Audi S3. Het middenpaneel van een Golf V GTi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm

 

ja ik vind hem netjes maar zoals mocca zegt klopt niet !!!

ik vind het bij de golf 5 gti super staan maar bij een passat met een gewone gril er boven in en en honingraad onder past niet

 

als je graag een honingraad golf 5 wilt hebben waarom koop je dan een 3b !!!

 

ik verbouw mn passat toch ook niet naar een beetle front

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, in dit geval wel...En omdat smaken gelukkig verschillen (hoop dat ik gewoon mijn mening mag geven), stel ik mijn vraag bij: Krijg je d'r een ren kippen bij?

 

:lol:

 

Is natuurlijk met een knipoog, maar ik vind het echt niet fraai als je door het honingraat naar de straat staat te kijken.

 

Vind bijvoorbeeld de Porsche Cayenne Magnum (kennis van mij heeft 1 van de weinige exemplaren in Nederland) ook een minder geslaagde restyling van de fa. Techart. Is wel een feest om in te rijden. Maar ik zeg: wat glitters er op, grote dikke antenne op 't dak en hij kan zo mee in de botsauto's op de kermis. Heb ik zo letterlijk tegen 'm gezegd, waarop hij doodleuk antwoordde: 'Je hebt gelijk, maar ja, 't is de boodschappenwagen van m'n vrouw...' :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden