Ga naar inhoud
  • 0

Deurslot met microswitch vervangen?????


quidoschippers

Vraag

hallo mensen,

 

ik heb waarschijnlijk een van de microswitches defect aan de bestuurderskant van mn passat.

alles werkt behalve dus alle verlichting en het detectiesysteem dat de deur open is.

normaal moet je toch ook ab de ramen open en dicht kunnen doen bij het langer vast houden van

een van de knoppen op de ab???

 

is het veel en moeilijk werk om deze schakelaar te vervangen?

en heeft iemand nog tips voor het vervangen ervan?????

 

en heeft toevallig iemand dit onderdeel nog liggen dat ik misschien over kan nemen van hem of haar????

 

wie kan mij helpen?????? :(:|:?::?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

die link wie je erbij hebt gezet als ik het daar goed lees is de storing die deze persoon heeft verholpen gewoon een slechte soldering van het stekkercompartiment, toch? en de storing is dat de deur niet meer open gaat!

 

bij mij gaat de deur wel gewoon open maar er gaat geen verlichting aan!!

 

welke microswitch moet ik dan vervan volgens die foto`s??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gaat in dat verhaaltje over de centrale vergrendeling, en bijkomende problemen zijn niet aangaan van de interieurverlichting bij het openen van de deur en geen lichtzoemer.

 

Die problemen had ik ook. Opgelost door het opnieuw solderen van 1 contactpunt.

 

Als je dit controleert zoals et op die link staat en dat is het dan hoef je geen microswitch te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

had even een vraag aan was het gelukt met de deuren ik denk dat ik het zelfde probleem heb

de links voor en links achter als ik de deur open doe geen verlichting aan rechts doet het wel en geen zoemer dat ik de verlichting aan heb staan

komt dat ook uit de deur schakelaar

als het bij jou geholpen heeft zal ik het ook eens proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden