Ga naar inhoud

Terug roep actie VW Duitsland


pokie

Aanbevolen berichten

Ik werd laatst door m'n garage gebeld (hier breng ik m'n Passat heen voor APK en grote beurt) met de vraag

of ik mijn Passat nog steeds had.

Hij had een oproep gekregen van VW Duitsland om de Passats Type BG die bij hem in onderhoud waren ,

bij de dealer aantebieden voor een controle op de water plug.

Nu is mij vraag waarom dit niet bij de NL dealer gebeurd .

Zoals ik van mijn garage houder begreep is er tevens een software update uitgevoerd .

Iemand van hier die hier meer van weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, beter laat dan nooit :P

Ik vind het juist netjes dat ze ook bij auto's van 10 jaar oud nog dit soort initiatieven ondernemen. Denk dat veel merken daar anders mee omgaan.

 

 

Ja, maar als ik niet in de grens steek had gewoond dan werd mijn auto dus niet op geroepen.

Ik doel dus op de NL dealer hier in de buurt die heeft dus niets van zich laten horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, beter laat dan nooit :P

Ik vind het juist netjes dat ze ook bij auto's van 10 jaar oud nog dit soort initiatieven ondernemen. Denk dat veel merken daar anders mee omgaan.

 

 

Ja, maar als ik niet in de grens steek had gewoond dan werd mijn auto dus niet op geroepen.

Ik doel dus op de NL dealer hier in de buurt die heeft dus niets van zich laten horen.

 

 

valt dat niet onder pon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Toen ik mijn 3BG kocht (autobedrijf) en voor het eerst naar een merkdealer bij mij ging, kregen ze bij het invoeren van het kenteken gelijk een melding te zien dat er een terugroepactie nog steeds voor open stond. Schijnbaar stond die al jaren open en is de vorige eigenaar er nooit voor terug gegaan. Dus werd gelijk ter plekke voor me gefixt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden