Ga naar inhoud
  • 0

Spiegels in/uit klappen met open/sluiten 3BG


Grafix

Vraag

Hoi,

 

Ik heb nu ongeveer 2maanden m'n passat, en natuurlijk zijn de eerste mod's alweer gebeurt.

Maar is het mogelijk om via de vagcom of vcds mijn spiegels in te laten klappen als ik de auto sluit en weer uitklappen als ik de auto open doe?

De spiegels zijn electrisch verstelbaar en inklapbaar.

 

Ik hoop op positief antwoord! :mrgreen:

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik weet niet, ik denk dat je op gemak even alles goed doorlezen

 

als je knopje hebt met klapstand betekend dit niet dat je aut inklapbare spiegels hebt,

 

alleen als je elektrische stoelen hebt met memory,heb je ook inklapbare spiegels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar omdat je de schakelaar hebt met die optie, wil niet automatisch zeggen dat je die spiegels hebt, mijn vorige passat was bij mij het knopje afgebroken en heb een nieuwe gekocht, en daar zat die optie er ook op

 

Makkelijke test:

Als je ze inklapt met de hand, hoor je een motortje "rollen"?

je moet dan een weerstand voelen, heb je dat niet, zijn ze 100% niet electrisch.

Ik heb ze een tijd gehad, en kreeg ze niet aan de praat en heb ze weer verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik weet niet, ik denk dat je op gemak even alles goed doorlezen

 

als je knopje hebt met klapstand betekend dit niet dat je aut inklapbare spiegels hebt,

 

alleen als je elektrische stoelen hebt met memory,heb je ook inklapbare spiegels

 

M'n passat is van 2004, en ik heb enkel het knopje met de klapstand.

Maar toch geen elektrische stoelen met geheugen hoor.. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Maar omdat je de schakelaar hebt met die optie, wil niet automatisch zeggen dat je die spiegels hebt, mijn vorige passat was bij mij het knopje afgebroken en heb een nieuwe gekocht, en daar zat die optie er ook op

 

Makkelijke test:

Als je ze inklapt met de hand, hoor je een motortje "rollen"?

je moet dan een weerstand voelen, heb je dat niet, zijn ze 100% niet electrisch.

Ik heb ze een tijd gehad, en kreeg ze niet aan de praat en heb ze weer verkocht.

 

Hello,

 

Heb de test gedaan, maar hoor niks draaien, pech gehad dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deze even van onder het stof halen in plaats vaan een nieuw toppic te openen voor een vraag. Weet er iemand of de bekabeling voor inklapbare spiegels in elke 3bg al aanwezig is?

 

Nee niet aanwezig bekabeling als je niet inklapbare spiegels heb,

alleen auto's met inklapbare spiegels wel.

 

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is idd niet aan wezig. Heb zelf ook klap spiegels gemonteerd. Heb ook het audi relais klaar liggen maar moet dat nog inbouwen en de diverse aansluitdraden trekken.

Wat voor diameter draad kun je het best gebruiken 0,5 / 0,75 of 1 mm2 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is idd niet aan wezig. Heb zelf ook klap spiegels gemonteerd. Heb ook het audi relais klaar liggen maar moet dat nog inbouwen en de diverse aansluitdraden trekken.

Wat voor diameter draad kun je het best gebruiken 0,5 / 0,75 of 1 mm2 ?

Heb je het schema voor mij , ik wil ze laten inklappen als de auto op alarm gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden