Ga naar inhoud
  • 0

inbouwen bluetooth carkit in Passat CC (buurt van Eindhoven)


gerrit_BE

Vraag

Hoi allemaal,

 

Na een dik jaar zeer tevreden rondgereden te hebben met m'n CC is de tijd rijp om m'n RNS510 te upgraden, met name het (laten) inbouwen van een bluetooth carkit (waarmee ik m'n telefoon via stuur kan bedienen en alle info op het display en de boordcomputer kan zien enz). Ik ga binnenkort naar Eindhoven op zaterdag, hebben jullie weet van plaatsen, websites... waar ik dit zou kunnen laten inbouwen - ook op zaterdag?

 

Eventueel via pb!

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

is je auto al voor zien van telefoon voorbereiding? ja, dan hoef je alleen de BT module van de premium te vervangen. Nee, dan komt er meer bij kijken.

(je mist dan de kabelboom en mic)

 

welke telefoon wil je gebruiken Nokia? dan is de premium van vw passat super. heb je een andere telefoon dan is de "skoda/golf" premium BT unit beter.

(de premium voor de passat is ontwikkeld in samenwerking met nokia en heeft rsap, maar met ander telefoons werkt dit niet super.)

 

kijk anders even hier, ik weet dat deze gasten ook leveren aan vw dealers. (raar wat het komt uiteindelijk bij vw vandaan, is alleen van een ander model vw, meen golf 5)

 

http://www.cartronic.nl/shopp/product_i ... arkit.html

 

ik heb de mijne bij hun besteld en ben zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik denk dat ik de Fiscon een kans geef. Werkt toch zeker ook op de CC (met witte boordcomputer) hé? Alleen - als ik het goed begrijp - is de extra informatie (olietemperatuur enz) niet beschikbaar ofzo, maar da's het minste, zolang ik maar telefoons kan aannemen via het stuur en een goeie klankkwaliteit heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet niet wat Fiscon doet..., ik heb een originele kit. En die werkt perfect.... goede klank, en goede kwaliteit bij de ontvanger - sommige merken zelfs niet dat ik in de auto zit...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden