Ga naar inhoud

mening gevraagd over velgen


misterm

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik ben op zoek naar een mening over deze velgen.

Mijn vriendin vindt dit nix, maar die kijkt ook alleen maar naar de prijs natuurlijk :cry: Ik vind het wel mooi, wel anders dan de velgen die ik nu heb.

 

Heb nu 15" RS4 (namaak blijkt)

deze velgen heb ik van een foto van m'n ibiza op de passat gesoept, dezelfde velgen kan ik niet vinden( Ronal R7), maar ik heb er wel gevonden die er op lijken nl. de OZ polaris

 

Weet iemand van jullie ook de ET waarde die deze velgen zouden moeten hebben om onder de passat te passen?

 

alvast dank,

 

M.

post-2477-1423822052,9147_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had deze Rial/Viper 16 inch, ingeruild (tegen 17 inch tbv winterbanden) vorige maand bij Profile tyrecenter (hoogedoorn) in Mijdrecht, misschien heeft hij ze nog. Waren perfect, geen kras of schade.

was 7 x 16 , Et 35 of 38 dacht ik.

post-2087-1423822053,3366_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had deze Rial/Viper 16 inch, ingeruild (tegen 17 inch tbv winterbanden) vorige maand bij Profile tyrecenter (hoogedoorn) in Mijdrecht, misschien heeft hij ze nog. Waren perfect, geen kras of schade.

was 7 x 16 , Et 35 of 38 dacht ik.

 

heb liever 17", 16" is me iets te klein...:)

 

verlagen zit er voorlopig niet in, of ik moet kiezen voor verlagen en geen velgen... :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ReneR

 

site heb ik meedere malen gezien, maar ik vind toch dat je niet echt goed kan zien hoe het nou in het echt staat op zo'n site.

Als je bv. 15" op de foto ziet heb ik altijd het idee dat het een maat kleiner is. Ik zie velgen ook graag een beetje schuin van voor of achter, dan weet je ook of de spaken bol staan of juist niet.

Als je een auto ziet is dit meestal ook niet vanaf de zijkant, maar schuin.., maar de enzo O en V lijken inderdaad veel op de Ronal R7. OZ Polaris zijn ook erg mooi.

@ All

Bestaat er eigenlijk een site waar je velgen kan bestellen EN waar een prijs bij de velgen staat? velgenland wordt hier niet hoog aangeprezen heb ik gezien en wat ik voor de rest op velgen.pagina.nl kan vinden, moet ik mailen voor een prijs en daar moet ik op wachten en dat ik niet mijn sterkste punt :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

ik ben op zoek naar een mening over deze velgen.

Mijn vriendin vindt dit nix, maar die kijkt ook alleen maar naar de prijs natuurlijk :cry: Ik vind het wel mooi, wel anders dan de velgen die ik nu heb.

 

Heb nu 15" RS4 (namaak blijkt)

deze velgen heb ik van een foto van m'n ibiza op de passat gesoept, dezelfde velgen kan ik niet vinden( Ronal R7), maar ik heb er wel gevonden die er op lijken nl. de OZ polaris

 

Weet iemand van jullie ook de ET waarde die deze velgen zouden moeten hebben om onder de passat te passen?

 

alvast dank,

 

M.

 

sorry, maar ik vind ze niet mooi, ook niet in 17"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden