Ga naar inhoud

Rare waas op mijn koplampen


cdebrec

Aanbevolen berichten

kun je je voorstellen wat dat doet met je tanden???

 

Misschien die dan maar eens met Meguiar's proberen :wohow:

 

Heb naar aanleiding van het filmpje gisteren zelf de tandpasta truc geprobeerd. Je zie inderdaad veel verschil......Wat ze in het filmpje niet laten zien is dat de waas na 2 minuten weer gewoon terug is. Misschien is dat wel het verschil tussen Oral-B en Colgate :wink:

 

Denk dat ik toch maar nieuwe lampen ga bestellen.

 

Je kunt overigens ook cockpitspray op de lamp spuiten. Niet uitwrijven, gewoon laten zitten en de waas is een week of 4 weg. Dit heb ik zelf vóór mijn vakantie gedaan en zelfs 4 weken en zo'n 3000 km verder in 30 graden nog steeds geen waas.

Let wel op! Niet alle sprays zijn geschikt om dit te doen!

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pindakaas? Dat werkt toch niet?

Volgens mij wel hoor. Alleen natuurlijk die zonder stukjes noot gebruiken en niet vergeten weg te poetsen na inwerken. Pindakaas bevat namelijk nogal wat olie en dat laat de kunstof delen glanzen.

 

Ik gebruik overigens een flesje van de Hema wat ik jaaaaaaaren geleden eens daar gekocht heb (toen je 'poep' nog met lange 'oe' schreef), werkt super op de plastic en rubber delen! Of ze dat nog steeds verkopen weet ik helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die waas ook gehad en heb zelf nieuwe units gekocht waren de lenzen voor de xenon ook weer mooi schoon, maar als je ze kan wetsanden zodat ze weer mooi zijn zou ik eerder dat doen aangezien je dan wel een stuk goedkoper uit bent.

 

Ik ga wetsanden proberen, nu moet ik alleen nog even weten welke korrel. Ik kan zo snel de topic niet meer vinden...

 

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag op youtube een filmpje, die vent begon met 1000 en eindigde op 3000. de units zagen er als nieuw uit!

 

Hier is dat filmpje:

 

Kijk eens aan... pindakaas op zwart kunststof op de auto:

 

Hier nog een filmpje voor de zwarte kunststof delen, schoensmeer schijnt ook te helpen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden