master Geplaatst 14 augustus, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 augustus, 2010 Kan ik de teller van een Engelse Passat uit 99 vervangen voor een Europese. Moet er dan veel aan veranderd worden/ Die Mph is best irritant. Heb toch liever Km p/u Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 14 augustus, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 14 augustus, 2010 Nee, kan wel, alleen je wegrijblokkering(sleutels) moeten denk ik opnieuw aangeleerd worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 15 augustus, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 augustus, 2010 Bouw je hem dan gelijk links in? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
master Geplaatst 15 augustus, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 augustus, 2010 Ja Martijn, ik haal mijn dashboard kastje eruit en bouw de teller in. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 15 augustus, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 15 augustus, 2010 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten