Ga naar inhoud

W8 Binnenverlichting


roelh

Aanbevolen berichten

Ik heb m'n passat nu 1weekje, de eerst mod die ik gedaan heb is de W8 verlichting uit m'n Seat leon overgeplaatst..

Maar bij de passat zat er in de originele verlichtingsunit een lampje van de airbag, nu geeft hij een foutmelding daarop.

Kan ik dit gewoon laten verwijderen met VAG-Com?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb die rode ledjes ook, zal wel blind zijn maar ik zie ze niet zitten

en dat terwijl ik maar een comfortline uitvoering heb

 

Wat ik wel jammer vindt is als je de auto tweedehands koopt, weet je niet wat je heb want op de papieren staan alleen comfortline

aangezien er vele optie's zijn

blijkbaaar heb ik ook W8 verlichting binnen aangezien ik die rode gloed heb als ik mijn hand naar de radio beweeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Mausey ---- >

 

Ga naar google... druk in : " w8 verlichting " en dan selecteer je

het 2de onderwerp met de site ; " http://members.casema.nl/avans72/w8_bin ... chting.htm"

 

Dan nog een andere, je selecteert het 7de onderwerp met de site ; "http://www.vwforum.nl/how-to-info-f39/how-to-w8-verlichting-inbouwen-t1475.html", hier scroll je naar beneden en vind je nog veel info en foto's...

 

Succes

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Ik heb m'n passat nu 1weekje, de eerst mod die ik gedaan heb is de W8 verlichting uit m'n Seat leon overgeplaatst..

Maar bij de passat zat er in de originele verlichtingsunit een lampje van de airbag, nu geeft hij een foutmelding daarop.

Kan ik dit gewoon laten verwijderen met VAG-Com?

 

Heb je al een oplossing gevonden?

 

Ik heb namelijk ook een binnenverlichting met Airbag lampje, maar wil toch graag een W8 verlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

geeft niet, ik heb mijn W8 verlichting niet zelf gedaan. Maar ik weet wel ze het airbaglampje hebben doorgeknipt (dit geeft dan een foutmelding van airbag op het dashboard) dus ben ik naar volkswagen gegaan en ze hebben mijn airbag terug gereset. :P Zo simpel is het... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lsmpje airbag moet je gewoon los maken van de unit waar die inzit, en dan druk je die boven het hemel, of je snijt het erin, wat ik niet zal doen.

Maar als je erin rijd, en dat lampej ligt op je hemel, mis je hem echt niet, en geen melding of zo. Die brand alleen als je uit zet, verder doet die niks. Ik zal het niet doorknippen, kans op fouten groter, dan los plaatsen, of je verlegd hem en monteerd in ergens anders, kan ook nog als het belangrijk vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden