Ga naar inhoud
  • 0

Waar komt het conderswater vandaan?


Marco456

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hahaha ,nee ,deze auto is pas 5 maand geleden gekocht ,vandaar dat er nog garantie opzat :)

 

Je kan je auto verkopen en m terugkopen, dan heb je weer garantie (misschien wel tot de deur en niet verder)

 

Anyway ,ze hebben jouw aanwijzingen opgevolgd en naar het zich laat aanzien is het verholpen. helemaal top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toppie, ik heb gisteravond naar m'n werk de clima ook ff op standje Noord Pool gezet om te kijken of er wat onder de auto lekt.

Als ik het goed heb gezien heeft de Passie nog net geen wieltje omhoog gedaan tegen een boompje :mrgreen:

 

Trouwens nu we het toch over de airco hebben: bij de dealert hebben ze een gratis airco check voor volkswagen inclusief leden. Je moet je aanmelden op http://www.volkswageninclusief.nl (gratis) en dan heb je meerdere acties zoals airo twin wisser set voor 3bg voor E 39.95. 'T is maar een tip en de moeite waard om te kijken.

Maar ik wens je een lekkere koele zomer met droge voetjes voor de bijrijder :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast TheoStek

Trouwens nu we het toch over de airco hebben: bij de dealert hebben ze een gratis airco check voor volkswagen inclusief leden. Je moet je aanmelden op http://www.volkswageninclusief.nl (gratis) en dan heb je meerdere acties zoals airo twin wisser set voor 3bg voor E 39.95. 'T is maar een tip en de moeite waard om te kijken.

 

Zo heb ik gisteren ook een klant gehad met de vraag? hebbe een Audi A4 en is door dealer "gratis gecontroleerd i.vm. actie" airco werkt nog steeds niet ?

Gratis en voor niets gaat de zon op, je kunt er naar kijken en verder niets meer uit voeren ?

 

Laten we de rol ééns anders formuleren.

 

"Gratis grote beurt" bij een airco check ?

Daar trapt niemand in...of je moet echt lomp zijn.

By the way, klant werd door de dealer (tussenhaakjes) vermeld dat de compressor kapot was ?

 

Niks van , de vulgraad was niet toereikend voor het systeem en dan ook nog 1 die een continu variabele compressor heeft.

 

Petje af voor de stealer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden